Świeża oprawa cenionej tradycji
15 May 2011 20:05

Na początku kwietnia na rynku pojawiła się nowa butelka wódki marki Żubrówka Bison Grass. Podkreśla ona unikatowy, naturalny charakter marki oraz wyróżnia produkt na tle konkurencji. Nowe opakowanie łączy elementy obecnej przezroczystej formy z tradycyjną papierową etykietą, która funkcjonowała na polskim rynku od 1954 r. Intensywnie zielona kolorystyka przyciąga uwagę i nawiązuje do naturalnego procesu produkcji wódki. Trawa turówka wonna, widoczna wewnątrz butelki, podkreślona jest poprzez charakterystyczne tłoczenia źdźbeł. W etykiecie uwypuklony został deskryptor „Bison Grass” podkreślający międzynarodowy sukces marki, która od wielu lat jest nie tylko najlepiej rozpoznawalną za granicą polską marką, ale też nieformalną wizytówką Polski. Butelka do wódki marki Żubrówka Bison Grass została zaprojektowana przez jedną z najlepszych światowych agencji projektowych Claessens International. Nowy kształt butelki do Żubrówki Bison Grass nawiązuje do opakowania czystej Żubrówki Białej, która pojawiła się na rynku w listopadzie ubiegłego roku i z sukcesem zdobywa rynek. Nową butelkę do Żubrówki Bison Grass wprowadzamy w pierwszych dniach wiosny, kiedy przyroda budzi się do życia, a trawa zaczyna się zielenić. To zwiastun nadejścia odmienionej Żubrówki – piękniejszej na zewnątrz, niezmiennej wewnątrz. Jesteśmy przekonani, że teraz marka zyska jeszcze lepszą widoczność na półce, większą zdolność wyróżnienia się i spójność wizerunkową, co przełoży się na wzrost sprzedaży zarówno tradycyjnej Żubrówki Bison Grass, jak i Żubrówki Białej – komentuje Paweł Sobalak, kierownik marki Żubrówka. Jak twierdzi producent, Żubrówka to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się marka wódki na polskim rynku. Jej wizerunek w ostatnich latach jest odświeżany poprzez wiele akcji promocyjnych: od promocji nowych sposobów konsumpcji po Żubranko – sprzedawane w limitowanych seriach ubranko na butelki z wódką Żubrówka Bison Grass. Żubrówka Bison Grass w nowej butelce oraz Żubrówka Biała dostępne są w punktach sprzedaży kanału tradycyjnego i nowoczesnego oraz w strefie Duty Free, w której marka jest liderem sprzedaży. Wprowadzeniu opakowania na rynek towarzyszą akcje promocyjne w punktach sprzedaży detalicznej oraz kampania PR. Opracowano Na podstawie informacji firmy Polmos