TAROPAK to kompleksowe targi obejmujące wszystkie gałęzie branży opakowań. Kolejne edycje imprezy to setki nowości mających zastosowanie w różnych dziedzinach gospodarki, gdzie wykorzystywane są opakowania oraz rozwiązania związane z etykietowaniem. Tegoroczna edycja targów TAROPAK, która zostanie zaprezentowana w całkiem nowej odsłonie, odbędzie się w dniach 13-15 listopada 2024 r. na Międzynarodowych Targach Poznańskich.
Każdego roku targi TAROPAK odwiedzają przedstawiciele różnych branż, od przemysłu spożywczego, kosmetycznego, farmaceutycznego, przez meblarstwo, motoryzację, aż po branżę chemiczną i ogrodnictwo. Wszyscy poszukują nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań dla opakowania swoich produktów. Ważnym obszarem tematycznym targów jest dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce.
Nowości na targach
Podczas tegorocznej edycji targów TAROPAK nie zabraknie znanych branżowych rozwiązań, które zostaną zaprezentowane z podziałem na różne sektory branży opakowaniowej, m.in. surowce i materiały opakowaniowe, ekoopakowania, maszyny i urządzenia pakujące oraz służące do wyrobu opakowań, opakowania dla e-commerce, etykietowanie czy magazynowanie. Wszystkie strefy zostaną oznaczone kolorami, aby każdy zwiedzający mógł łatwo poruszać się po targowej ekspozycji.
Podczas targów TAROPAK odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia „Kobiety w branży opakowań”, która zgromadzi liderki z sektora opakowaniowego oraz przedstawicielki kluczowych gałęzi gospodarki, intensywnie korzystające z innowacyjnych rozwiązań w tej dziedzinie. To unikalne spotkanie ma na celu wymianę doświadczeń, budowanie sieci kontaktów oraz dyskusję na temat przyszłości branży, w której kobiety odgrywają coraz ważniejszą rolę.
Konferencja TAROPAK E-COMMERCE
Podczas tegorocznych targów powróci dobrze znana Konferencja TAROPAK E-COMMERCE, która zaskoczy ciekawymi tematami i nowymi prelegentami. W trakcie spotkań uczestnicy będą mogli zgłębić zagadnienia związane z nowymi technologiami w opakowaniach, budowaniem marki i doświadczeń klienta, a także efektywnym zarządzaniem logistyką i łańcuchem dostaw. Nie zabraknie również dyskusji na temat optymalizacji kosztów i poprawy efektywności w branży opakowaniowej.
Partnerem strategicznym konferencji jest firma Smurfit Westrock, globalny lider w dziedzinie produkcji papieru i zrównoważonych opakowań. Firma prowadzi działalność
w 40 krajach, zatrudnia ponad 100 tys. pracowników w ponad 500 zakładach produkcji opakowań i 63 papierniach. Dzięki firmie Smurfit Westrock uczestnicy konferencji będą mogli poznać najnowsze rozwiązania wspomagające e-commerce w codziennej pracy.
Targi TAROPAK od lat łączą branżę opakowaniową, umożliwiając wymianę doświadczeń, nawiązywanie trwałych kontaktów biznesowych oraz poznanie trendów i nowości rynkowych.
TAROPAK to przestrzeń łącząca różne branże skupione wokół nowoczesnych, a zarazem funkcjonalnych opakowań.
Opracowano na podstawie materiałów organizatora