Podczas tegorocznych targów Labelexpo Europe, firma Avery Dennison po raz pierwszy zaprezentowała zalety swej aplikacji Scan-to-Order, która znacznie ułatwia i przyspiesza proces zamawiania produktów Avery Dennison przez europejskich klientów. Wystarczy zeskanować kod kreskowy lub wprowadzić kod produktu lub kod EAN (Europejski Kod Towarowy).
„Nasza nowa aplikacja jest jednym z najprostszych sposobów składania zamówień, powrotu do zamówień w toku, jak również sprawdzania najnowszych zamówień za pomocą urządzeń mobilnych” - wyjaśnił Gernot Ritzdorf, wiceprezes ds. sprzedaży w Avery Dennison Materials Group Europe. „To fantastyczna metoda składania zamówień, gdy jesteśmy w ruchu, bowiem dane trafiają bezpośrednio do systemu realizacji zamówień firmy Avery Dennison.”
Nowa aplikacja Scan-to-Order jest dostępna w 13 językach (również polskim) i może być ściągnięta ze stron z aplikacjami: Apple App Store (na urządzenia z systemem iOS) lub Google Play (Android). Klienci w nią wyposażeni muszą jedynie skierować swoje urządzenie na kod kreskowy EAN umieszczony na roli z materiałem Avery Dennsion. Zapewnia to natychmiastowy dostęp do strony produktu i możliwość wprowadzenia jego pożądanej szerokości, długości, ilości oraz daty dostawy. Możliwe jest zamawianie różnych produktów w czasie jednej sesji (przed potwierdzeniem całości zamówienia).
Z myślą o usprawnieniu procesu zamawiania oraz ograniczeniu ilości wprowadzanych danych, aplikacja pozwala na zastosowanie w jednym zamówieniu „mieszanki” skanów kodów kreskowych i ręcznie wprowadzanych danych.
Zamówienia w trakcie realizacji oczekują na wykonanie w „Koszyku”, zaś opcja „Najnowszych Zamówień” zawiera zestawienie najbardziej aktualnych potwierdzonych zleceń. Co więcej, do programu załączony jest plik z pomocą i wsparciem zapewnianym przez przedstawicieli serwisu konsumenckiego Avery Dennison.
Na podstawie informacji firmy Avery Dennison opracował TK