Firma CCL Label, dostawca specjalistycznych etykiet i opakowań, zaprezentowała CANtastic, nowy typ aluminiowej puszki, która zapewnia maksymalny poziom higieny oraz wysoki potencjał marketingowy w trakcie promocji.
W nowym opakowaniu chodzi o łączność i ochronę - gwarantuje ono zachowanie maksymalnej czystości począwszy od fazy produkcji aż po dostawę do punktu sprzedaży w supermarketach, sklepach ogólnospożywczych lub na stacjach benzynowych, gdzie puszki, dla przyciągnięcia uwagi konsumenta, są często wystawiane w niezabezpieczonym środowisku. Dzięki CANtastic puszki są chronione przed wszelkimi możliwymi zanieczyszczeniami, a przy okazji idealnie promują przekaz właściciela marki - powiedział Reinhard Streit, wiceprezes i dyrektor zarządzający ds. żywności i napojów w CCL Label. To rozwiązanie idzie dalej niż inne puszki aluminiowe dostępne na rynku, bo pozwala właścicielom marek budować maksymalne zaufanie konsumentów.
CANtastic to aluminiowa puszka przyobleczona w termokurczliwą etykietę rękawową typu sleeve oraz odrywalną etykietę górną, która zapewnia pełną, 360-stopniową ochronę puszki, gwarantuje higieniczność i bezpieczeństwo picia. Opakowanie spełnia wszystkie oficjalnie obowiązujące standardy bezpieczeństwa żywności, a puszkę dodatkowo wyposażono w zamknięcie wielokrotnego użytku, aby uniemożliwić przedostanie się do środka owadów. Co więcej specjalnie zaprojektowana konstrukcja sleeve'a i górnej etykiety pozwala na recykling puszki w strumieniach odpadów metalowych.
Dostrzegamy zmiany w środowisku konsumentów spowodowane przez koronawirusa – zaufanie do marek jest dzisiaj ważniejsze niż kiedykolwiek. Kwestie bezpieczeństwa i higieny żywności mają dzisiaj większe znaczenie dla zachowania zdrowia, a 2/3 konsumentów twierdzi, że bycie zdrowym oznacza bycie bezpiecznym. Poprawa bezpieczeństwa żywności jest wymieniana przez producentów jako ich główny priorytet.
Badanie przeprowadzone przez instytut badawczy IPSOS ujawniło, że 66% konsumentów „obawia się” o poziom bezpieczeństwa wybieranej przez siebie żywności, a ankieta na temat opakowań firmy McKinsey potwierdziła, że zapewnienie bezpieczeństwa i higieny żywności stało się obecnie jednym z sześciu głównych trendów w opakowalnictwie.
Spodziewamy się, że gdy tylko obostrzenia związane z lockdownem zostaną zniesione, a życie powróci do normalności, działania promocyjne staną się ponownie ważnym narzędziem marketingowym dla właścicieli marek. Nasza puszka CANtastic oferuje swobodę dla brandingu i komunikacji z konsumentem. Po pierwsze na wieczku znajduje się dodatkowa przestrzeń, którą można przeznaczyć na specjalne działania lub wzornictwo. Konkursy, loterie i programy lojalnościowe, ale też elementy wirtualnej rzeczywistości czy specjalne kody QR dla uzyskania wyjątkowej i bezpiecznej tożsamości cyfrowej – to wszystko da się umieścić na puszce – wyjaśnił Streit.
Opracowano na podstawie informacji CCL Label