DS Smith stworzyła niezwykle eleganckie pudełko na potrzeby kampanii promocyjnej serii kosmetyków do pielęgnacji włosów Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle w sektorze B2B. Za spójną koncepcję marki jury konkursu POPAI DA-CH nagrodziło producenta opakowania brązową statuetką Indianina.
Kompleksowa linia kosmetyków Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle zapewnia relaks dla włosów i skóry głowy. Starannie wyselekcjonowane olejki tworzą ofertę dostosowaną do indywidualnych potrzeb wszystkich rodzajów włosów, nadając im połysk i miękkość w połączeniu z przyjemną wizytą w salonie. Wykorzystując eleganckie opakowanie, DS Smith – producent kompleksowych rozwiązań opakowaniowych – w sposób budzący pozytywne odczucia uatrakcyjniła prezentację tego innowacyjnego produktu.
Zamknięte opakowanie ma kształt złotej kropli i symbolizuje główny składnik kosmetyków – olejek. Odbiorcy natychmiast rozpoznają jego zawartość i tworzą bezpośrednie skojarzenie z produktem. Opakowanie jest wyposażone w magnetyczne zamknięcie. Po otwarciu przypomina kwitnący kwiat, którego rozłożone płatki tworzą imponujące tło dla prezentowanego produktu. Odpowiednio do jakości kosmetyków, DS Smith – specjalista w dziedzinie opakowań – zastosowała wysokiej jakości materiały i wykończenie z promieniście rozkładającą się powłoką punktową. Złota taśma wkomponowana w boczne skrzydła opakowania doskonale je uzupełnia.
Spójne, graficzne i kreatywne opakowanie zyskuje optymalny poziom uwagi i umożliwia obserwatorowi doświadczenie marki pod względem emocjonalnym. Jego niezwykły wygląd pozwolił na niezwykle udane wypromowanie produktu.
Źródło: DS Smith