Butelki z klasą wstrząsają rynkiem napojów
26 Aug 2014 12:15

Nowa seria pysznych koktajli mlecznych wykorzystuje butelki PET produkowane przez RPC Containers Llantrisant, aby prezentować wizerunek wysokiej jakości na półkach sklepowych. Koktajle Mr Sherick’s Shakes to pomysł byłego specjalisty ds. zakupów w firmie Marks & Spencer, Andrew Shericka. Dostrzegł on szansę na rynku dla markowych koktajli mlecznych dla dorosłych konsumentów, dzięki którym detaliści i firmy z branży gastronomicznej mogą kusić swoich klientów nowym przysmakiem dla czystej rozkoszy podniebienia.

Seria w pięciu niezwykłych smakach – czekoladowym Pot au Choc, truskawkowym Strawberry Pavlova, bananowo-karmelowym Softly Banoffee, miętowym A Hint of Mint oraz herbatnikowo-śmietankowym Cookies & Cream – została już zamówiona przez sklepy Selfridges, Harrods i Waitrose, a także jest rozprowadzana przez wiodącego dystrybutora hurtowego dla gastronomii, firmę 3663.

Z myślą o zapewnieniu konsumentom odpowiednich wrażeń, butelki PET dostarczane przez RPC Llantrisant oferują elegancję i prostotę połączoną z doskonałą przejrzystością, która pozwala produktom mówić samym za siebie. Gotowe opakowania ozdobione atrakcyjnymi etykietami stwarzają wizerunek wysokiej klasy, aby maksymalnie wyeksponować i wyróżnić produkty w punkcie sprzedaży. Oprócz tego butelki są lekkie, funkcjonalne i łatwe do przenoszenia i trzymania, przez co są idealne do konsumpcji zarówno w domu, jak w drodze.

„Pragniemy dodać nieco magii klasycznym koktajlom mlecznym. Uważamy, że koktajle Mr Sherick’s Shakes wprowadzą świeże emocje i nutę bezwstydnej dekadencji w kategorii napojów bezalkoholowych dla dorosłych konsumentów” – wyjaśnia Andrew Sherick.

„Odpowiednie opakowanie jest niezbędne w celu prezentacji tego przekazu, a butelki RPC robią to doskonale. Jesteśmy ponadto ogromnie wdzięczni RPC za elastyczność i pomoc od najwcześniejszych etapów naszego procesu rozwojowego”.

Źródło: Grupa RPC