CANPACK pracuje z Borjomi nad pierwszą linią wód smakowych
1 Oct 2021 14:00

We współpracy z Grupą CANPACK, jednym z największych producentów opakowań, Borjomi stworzyło swoją pierwszą linię wód smakowych w puszkach. Wprowadzenie na rynek smakowej wody mineralnej w puszkach stanowi kamień milowy w 130-letniej historii marki.

Wody smakowe Borjomi są naturalnie gazowane, a w składzie ich receptury znajdują się owoce i zioła. Stylowe, smukłe puszki aluminiowe stworzone przez CANPACK chronią zawartość przed dostępem powietrza i światła, aby zachować wyjątkowe, naturalne właściwości wody smakowej. Wykorzystany do produkcji puszki efekt specjalny MATT nadaje opakowaniu naturalny wygląd i podkreśla jasną kolorystykę litografii inspirowaną smakami napojów (np. cytrusowo-imbirowym i limonkowo-kolendrowym). Nowa linia wód nawiązuje do trendu związanego z dążeniem do świadomego, zrównoważonego stylu życia w zgodzie z naturą, co jest charakterystyczne szczególnie dla konsumentów mieszkających w miastach.

Pracujemy z naszymi klientami w myśl zasady, że opakowanie powinno podkreślać zarówno zalety napoju, jak i niepowtarzalny charakter marki. Współpraca z marką Borjomi, która z jednej strony ma długą historię, a z drugiej wnosi powiew świeżości do codziennego życia, była dla nas wyjątkowa. Efekt specjalny MATT nadał opakowaniu delikatną, matową teksturę podkreślającą unikalny charakter marki. Cieszymy się, że to nasze puszki uczestniczą w pisaniu kolejnego rozdziału w jej wieloletniej historii — powiedział Stephen McAneny, dyrektor handlowy w CANPACK.

Dzięki linii wód smakowych Borjomi chcieliśmy przybliżyć konsumentom smaki natury. Zależało nam na stworzeniu opakowań, które podkreślają i zachowują właściwości naszej juwenilnej wody mineralnej. Dzięki współpracy z CANPACK mogliśmy urzeczywistnić naszą wizję stworzenia pierwszej linii smakowych wód w puszkach – powiedziała Nataliia Revika, dyrektorka ds. zarządzania portfolio produktów w IDS Borjomi International.

Opracowano na podstawie informacji Grupy CANPACK