Pomimo trudnych warunków rynkowych Heidelberger Druckmaschinen (Heidelberg) systematycznie rozwija innowacje dla globalnego przemysłu poligraficznego. „It's SHOWTIME” to hasło międzynarodowej imprezy dla klientów z branży cyfrowej, która odbędzie się 23 czerwca 2021 r. i podczas której zaprezentowane zostaną liczne nowe i ulepszone rozwiązania do druku komercyjnego, opakowaniowego i etykietowego.
Inteligentne rozwiązania, które drukarnie mogą wykorzystać do dalszego podnoszenia swojej konkurencyjności, zostaną pokazane w krótkich prezentacjach odbywających się na żywo. Każdy chętny może uczestniczyć przez Internet w tym bezpłatnym wydarzeniu, które zostanie zaprezentowane w ośmiu różnych językach i w różnych porach dnia, odbywając się równolegle z targami China Print w Pekinie. Rejestracja jest już otwarta.
Innowacyjność to dla Heidelberga - jako lidera technologicznego – zarówno konieczność, jak i nieprzerwany proces, dlatego już teraz prezentujemy klientom nasz najnowszy innowacyjny pomysł - zaledwie dziewięć miesięcy po udanym Tygodniu Innowacji, który odbył się jesienią ubiegłego roku - mówi szef globalnej sprzedaży i marketingu Ludwig Allgoewer.
W trakcie imprezy 23 czerwca specjaliści Heidelberga będą dostępni dla klientów z całego świata, aby odpowiadać na ich pytania związane z prezentacjami. Każdy, kto chciałby umówić się na rozmowę z firmowymi ekspertami, może to zrobić w prosty sposób na stronie Heidelberga (dostępnej tutaj).
Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg