Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją „Prosto z serca”
2 Mar 2016 10:44

Z początkiem marca Delecta (Bakalland) wystartowała z kampanią reklamową „Prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w telewizji oraz Internecie promują markę z odświeżonym logo, nowym hasłem i zmienionymi opakowaniami produktów.

Lifting logotypu, wprowadzenie hasła „Prosto z serca” oraz zmiana estetyki opakowań mają wzbogacić wizerunek brandu o nowe wartości. Przekazują je 4 spoty reklamowe utrzymane w emocjonalnej konwencji „przepisów prosto z serca na...” komunikację międzypokoleniową czy bardzo dobry wieczór.

Jak mówi Anna Sambor, dyrektor marketingu firmy Bakalland, to nowy kierunek w komunikacji Delecty, stawiający na szczere, autentyczne relacje i radość z bliskości między ludźmi.

Nowe opakowania produktów marki są wprowadzane stopniowo od początku 2016 r. Proste i nowoczesne, mają przywodzić na myśl wartości takie jak jakość, szczerość i autentyczność intencji. Do wczesnej jesieni na sklepowych półkach powinien znaleźć się pełen asortyment w nowej odsłonie.

Stworzeniem strategii i realizacją kampanii – kreacją i produkcją – zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Media zaplanował i zakupił Starcom. Nowe opakowania opracowała agencja Opus B.

Źródło: marketing-news.pl