Firma Clarins, będąca liderem na światowym rynku kosmetyków, produktów do pielęgnacji skóry i makijażu oraz wyrobów perfumeryjnych, wybrała oprawkę do dezodorantów w sztyfcie Exclusive o pojemności 75 ml z oferty RPC Bramlage i RPC beauté do dezodorantu Azzaro Wanted dla mężczyzn należącego do nowej serii produktów zapachowych.
Oprawka Exclusive została stworzona w odpowiedzi na panujący na rynku kosmetyków popyt na cylindryczne dezodoranty w sztyfcie, a proste krawędzie boczne i czyste, wyraźne linie tworzą kształt szczególnie odpowiedni do produktów zapachowych dla mężczyzn.
Dla Clarins oprawka do dezodorantu jest personalizowana za pomocą sitodruku i termodruku, a opakowanie jest następnie po złożeniu foliowane przez RPC beauté.
Współpraca z Clarins potwierdza zasadność wieloletniej reputacji RPC Bramlage jako firmy projektującej i produkującej prestiżowe opakowania z wykorzystaniem zaawansowanych maszyn produkcyjnych i zdobniczych.
Oprawki do dezodorantu w sztyfcie Exclusive są dostępne w wersjach pojemnościowych 20, 25, 40, 50, 75 i 100 ml. Wszystkie są odpowiednie do napełniania od góry, a wersje 20 ml i 75 ml można także napełniać od dołu. Opakowania produkowane są z tworzywa PS/SAN, a nasadki można zamówić z wykończeniem błyszczącym lub szronionym.
Źródło: RPC