Kreatywne opakowania z nadrukiem wewnętrznym
1 Jan 1970 08:30

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Thimm opracowała dla firmy buah ekologiczne opakowanie prezentowe dla internetowych zamówień suszonych liofilizowanych owoców. Nowe pudełka charakteryzują się atrakcyjnym wzornictwem, w szczególności rzucającym się w oczy nadrukiem wewnętrznym. Opakowanie z tektury falistej zawiera dwa słoiki wypełnione owocami, oraz – jako dodatek – drewniane szczypce.

Od 2015 roku bawarski start-up buah specjalizuje się w produkcji suszonych liofilizowanych owoców i sprzedaje je za pośrednictwem własnego sklepu internetowego. Z wyraźnym powiązaniem z nazwą, ponieważ „buah” w języku indonezyjskim oznacza „owoc”. Przedsiębiorstwo stawia przy tym na zrównoważone środowiskowo rozwiązania opakowaniowe Thimm, dlatego do dystrybucji owoców w zestawach upominkowych opracowano ekologiczne pudełko. Zawiera ono liofilizowane kiwi i wiśnie w słoikach wielokrotnego użytku. Dodatkowo w zestawie znajdują się drewniane szczypce do wyjmowania owoców.

Dwuczęściowe opakowania z tektury falistej składają się z pudełka ze składaną pokrywą jako kartonu zewnętrznego i wkładki. Oba komponenty są wykonane z fali EE i zostały dokładnie wzajemnie dopasowane. Wkładka służy zarówno jako zabezpieczenie transportowe, jak i do prezentacji produktu, dzięki czemu można zrezygnować z dodatkowego materiału opakowaniowego.

Brązowa strona zewnętrzna pudełek została nadrukowana w jednym kolorze wydajną metodą druku bezpośredniego. Kolorowa strona wewnętrzna jest atrakcją opakowania i została wyprodukowana metodą druku cyfrowego. Ten nadruk wewnętrzny nie tylko poprawia postrzeganie produktów, ale również przedstawia markę buah. Otwieranie opakowań staje się przyjemnym doświadczeniem dla klientów i skutecznym narzędziem marketingowym do prezentacji produktów oraz marki buah. Po użyciu pudełka z tektury falistej mogą być łatwo włączone do procesu recyklingu lub ponownie wykorzystane przez klientów jako ekologiczne warianty pojemników do przechowywania.

Suszone liofilizowane owoce są obecnie dostępne wyłącznie w sklepie internetowym. Obecnie Thimm wspólnie z buah opracowuje rozwiązanie ekspozycyjne, które wesprze wejście do handlu stacjonarnego.

Opracowano na podstawie informacji firmy Thimm