Esko ogłasza rozszerzenie usług wsparcia biznesowego dla Polski, przedstawiając w pełni funkcjonalną, zlokalizowaną witrynę internetową. Regionalna witryna jest już aktywna i dostępna pod adresem www.esko.com/pl.
„Odnotowujemy znaczny rozwój branży poligraficznej i opakowań na rosnącym i stabilnym polskim rynku” – komentuje Armand Gougay, wiceprezes Esko na region EMEA. „Właśnie dlatego chcieliśmy dostarczyć naszym klientom solidne informacje na temat firmy Esko i jej produktów w ich rodzimym języku. Branża produkcji opakowań, etykiet, oznakowań i tablic informacyjnych kwitnie wraz z rozwojem handlu konsumenckiego, a właściciele marek coraz częściej osadzają w tych regionach swoje zakłady produkcyjne, w tym zakłady odpowiedzialne za produkcję opakowań. Chcemy się upewnić, że wszyscy udziałowcy łańcucha dostaw mają dostęp do wszelkich informacji potrzebnych do podjęcia właściwej decyzji inwestycyjnej”.
Oprócz standardowych treści zamieszczanych przez firmę Esko w języku rodzimym, zlokalizowane witryny Esko zawierają również informacje dotyczące lokalnych wydarzeń i działań, a także regionalnych przedstawicieli firmy Esko. Witryny zaprojektowano tak, aby stały się domyślnym źródłem informacji dla profesjonalistów z branży poligraficznej i opakowań. „Pragniemy, aby przedsiębiorcy w regionie – oraz nasi przedstawiciele, którzy ich obsługują – mogli na nas polegać, podejmując decyzje dotyczące przyszłości swoich firm. Zlokalizowane witryny internetowe są ważnym krokiem na drodze do upewnienia się, że tak będzie” – dodaje Gougay.
Zlokalizowana witryna jest również przykładem tego, w jaki sposób firma Esko wspiera lokalne kanały dystrybucji w Polsce – czy to bezpośrednio za pośrednictwem Mariusza Gerasa, kierownika regionalnego Esko w Polsce, czy też pośrednio poprzez swoich przedstawicieli – firmy Digiprint i DM System. Pieczę nad polskim oddziałem Esko sprawuje regionalny kierownik biznesowy, Karsten Nygård. Szczegółowe dane kontaktowe są dostępne na stronie internetowej Esko pod adresem http://www.esko.com/pl/company/contact/sales-contacts/PL/.
„Nasza inwestycja w lokalizację treści sieciowych na potrzeby rozwijających się regionów świata to wyraz naszych dążeń do wydajnego i skutecznego wspierania klientów na każdym kroku” – podsumowuje Gougay. „Zlokalizowane treści sieciowe w połączeniu z istniejącymi już lokalnymi organizacjami zapewnią nam możliwość zapewnienia profesjonalistom takiego wsparcia, jakiego żądają i na jakie zasługują. Bardzo cieszymy się z premiery w pełni funkcjonalnej witryny w języku polskim”.
Firma Esko uruchomiła już witryny w języku chińskim, brazylijskim portugalskim, hiszpańskim, polskim, rosyjskim i tureckim, a obecnie planuje dalszy rozwój swoich platform internetowych
w najbliższych latach.
Źródło: Esko