Firma Zbyszko odświeżyła wygląd opakowań swych napojów
11 Dec 2014 13:32

Redesign marki Zbyszko objął całe portfolio napojów gazowanych (3 owoce, Polo Cola i Tonic) oraz napojów niegazowanych (owocowych i Ice Tea). Celem pracy nad opakowaniami było odświeżenie wizerunku i jednoczesne przesunięcie marki w kierunku segmentu mainstream.

W przypadku linii gazowanej zmniejszona została powierzchnia etykiety, a odświeżeniu uległ każdy aspekt projektu, począwszy od brandu "3" po wizualizacje owoców, mające podkreślać orzeźwiający charakter produktu.

Z kolei jeśli chodzi o linię niegazowaną, charakterystyczny kształt butelki ma wywoływać wrażenie wciskania dużego owocu do wewnątrz, symbolizując wyciskanie soku owocowego wprost do opakowania.

Redesign opakowań napojów marki Zbyszko został przeprowadzony przez agencję Czeryczwarte Brand Design w wyniku wygranego przetargu.

Na podstawie informacji portalu wirtualnemedia.pl