Grupa LINPAC odświeża swoją markę
7 Sep 2015 14:15

LINPAC, jeden z czołowych dostawców sztywnych i giętkich opakowań dla globalnego przemysłu spożywczego, zdecydował się na odświeżenie swego korporacyjnego logo i identyfikacji wizualnej. Daniel Dayan, prezes i dyrektor generalny LINPAC, powiedział: „W ostatnich latach wykonaliśmy wiele pracy nad poprawą działalności firmy, stąd decyzja o zmianie wizerunku, odzwierciedlająca nasz nacisk na innowacje, produkty i usługi wysokiej jakości oraz rozwiązania przyjazne środowisku.”

„W efekcie kontynuacji inwestycji na wysoką skalę w technologię folii barierowych, geograficzną ekspansję w Australii oraz zwiększenie mocy produkcyjnych w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, jak również wskutek unowocześnienia naszych możliwości produkcji folii ekstruzyjnej dla naszego globalnego producenta opakowań na owoce – włoskiej firmy INFIA – LINPAC przygotowuje się na nową fazę wzrostu i rozwoju skoncentrowanego na kliencie. Teraz, gdy usprawniliśmy nasze narzędzia i procesy wsparcia klientów, czujemy, że nadszedł odpowiedni czas na zmianę naszej identyfikacji korporacyjnej na bardziej nowoczesną.”

LINPAC działa w ponad 70 krajach świata, zatrudniając w swoich fabrykach 2,5 tys. pracowników. Nowa identyfikacja korporacyjna zostanie wdrożona we wszystkich zakładach w ciągu nadchodzących 18 miesięcy. Odświeżenie wizerunku to wspólny efekt pracy LINPAC oraz brytyjskiej agencji marketingowej PHD Marketing.

Na podstawie informacji firmy LINPAC opracował TK