Historia marki Laško na puszkach od CANPACK
16 Apr 2021 13:30

Laško to największa i najbardziej znana marka słoweńskiego piwa, której historia sięga 1825 roku. Długa tradycja oraz bogate dziedzictwo browaru stały się motywem przewodnim dla limitowanej serii puszek w trzech różnych odsłonach, przygotowanych przez CANPACK w unikalnej technologii Quadromix.

W CANPACK wierzymy, że puszka to czysta niezapisana karta, na której możemy przedstawić historię naszego klienta oraz jego produktu, i w ten sposób wykreować emocjonalny przekaz budujący pozytywne doświadczenie konsumenta z marką” – mówi Stephen McAneny, dyrektor kreatywny w CANPACK. Dzięki zastosowaniu technologii druku Quadromix CANPACK był w stanie zaoferować marce Laško w jednej linii produkcyjnej kilka projektów puszek opowiadających unikatową historię marki w silnie oddziałowującej kampanii marketingowej.
Świetny projekt opakowania w połączeniu z ciekawą narracją sprawiły, że limitowana edycja puszek stała się hitem w social mediach w okresie noworocznym. Różnorodność designu, która była przedmiotem ożywionej dyskusji, pozwoliła nam promować nasze piwo w sposób bardziej efektywny kosztowo niż przez media tradycyjne.

Opracowano na podstawie informacji firmy CANPACK