Firma hubergroup, globalny specjalista w dziedzinie farb i chemii do druku, zawarł strategiczne partnerstwo z manroland Goss web systems, czołowym dostawcą rozwiązań do rolowego druku offsetowego. Współpraca stanowi milowy krok w tworzeniu zrównoważonych rozwiązań pakujących, ponieważ łączy rozległą wiedzę firmy hubergroup z najnowocześniejszymi technologiami offsetu rolowego oferowanymi przez manroland Goss web systems.
Dwaj rynkowi liderzy zapoczątkowali ekscytującą współpracę z myślą o tworzeniu ekologicznych opakowań. To dynamiczne partnerstwo wykorzystuje know-how obu firm, wspierając innowacyjność i kreatywność w zaspokajaniu potrzeb na zrównoważone rozwiązania w branży opakowaniowej. Łącząc swoją wiedzę i zasoby, hubergroup i manroland Goss angażują się w kształtowanie przyszłości opakowań, aktywnie poszukując partnerów o podobnych poglądach, w tym właścicieli marek, producentów i firm pakujących, którzy dołączą do nich w tej transformacyjnej podróży.
W ramach partnerstwa utworzono zespoły projektowe składające się z ekspertów z obu firm. Podczas wstępnych warsztatów zespoły te określiły ramy współpracy i wyznaczyły cele. W trakcie niedawnej burzy mózgów wygenerowano kreatywne pomysły, aby wyobrazić sobie opakowanie przyszłości: zrównoważone i kolorowe.
U podstaw naszego partnerstwa i pracy zespołowej leży połączenie zabawy, wydajności i kreatywności - a wszystko to w celu zrewolucjonizowania opakowań - powiedział Thomas Polster, Global Key-Account-Manager i Manager Global Business Development Brand Owner w hubergroup. Głęboko wierzymy, że wspólne działanie jest kluczem do walki z marnotrawstwem i ochrony zasobów. Zjednoczmy się, aby wywrzeć znaczący wpływ.
Zjednoczeni naszym zaangażowaniem w kształtowanie bardziej zrównoważonej przyszłości dla opakowań, wzmacniamy inspirującym partnerstwem wiarę w siłę współpracy w całym łańcuchu wartości, aby uwolnić pełen potencjał zrównoważonego rozwoju - dodali Anna Asam, kierownik projektu i Frank Kreisel , Senior Sales & Service Manager Europe w manroland Goss. Łącząc siły, możemy sprostać największym wyzwaniom stojącym przed branżą poligraficzną w przyszłości.
Opracowano na podstawie informacji firmy hubergroup