Firma Kongsberg Precision Cutting Systems (Kongsberg PCS) opublikowała nową bezpłatną Białą Księgę poświęconą kwestii znalezienia równowagi między zrównoważonym rozwojem i kreatywnością w sytuacji, gdy przedsiębiorstwa starają się zapewnić sobie przewagę konkurencyjną we współczesnej wymagającej rzeczywistości.
Wiodący producent rozwiązań do cięcia cyfrowego dla branży opakowań, oznakowań i ekspozytorów skonsultował się z dostawcami płyt, projektantami i firmami produkcyjnymi, aby zidentyfikować kluczowe czynniki wpływające na przyszłość projektowania i produkcji displayów.
Ostatnie kilka lat z pewnością stanowiło wyzwanie dla firm zajmujących się tablicami i ekspozytorami - globalna pandemia spustoszyła życie na całym świecie, zepchnęła całe gospodarki w recesję i wywarła niszczący wpływ na przemysł - powiedział Stuart Fox, prezes i dyrektor generalny Kongsberg PCS. Gdy po pandemii świat powraca do pozorów normalności, na horyzoncie pojawia się nowy zestaw wyzwań - od globalnych problemów logistycznych po niepewną sytuację geopolityczną i niestabilność ekonomiczną.
O ile kwestia zrównoważonego rozwoju spadła z agendy w szczytowym momencie pandemii – w tej sytuacji produkcja i dostawy towarów miały pierwszeństwo przed zwyczajowymi nawykami i ideałami konsumentów – teraz z pewnością na nią powróciła – dodał. Jednak jak wpasować zrównoważony rozwój, w kontekście sektora tablic i ekspozytorów, w firmach, które muszą być kreatywne, aby osiągnąć sukces?
Dokument zatytułowany „Znajdowanie równowagi między kreatywnością a zrównoważonym rozwojem – kluczowe rozważania na temat przyszłości projektowania i produkcji displayów” (Finding The Balance Between Creativity And Sustainability - Key considerations for the future of display design and manufacture) zawiera rzeczowe opinie kluczowych graczy z branży, w tym Einara Eka, dyrektora ds. rozwoju biznesu w Re-board Technology, oraz Maximiliana Hansena, dyrektora generalnego Nordwerk Design.
W tym dokumencie chcieliśmy wysondować opinie i określić, co przyszłość szykuje dla naszej branży - wyjaśnia Fox. Chcieliśmy ustalić, jaki kierunek widzą przed sobą nasi klienci i partnerzy, którzy pomyślnie przeszli przez ostatnie burzliwe dwa lata.
Ponieważ firmy patrzą w przyszłość z mieszaniną nadziei i obaw, ważne jest, aby zachowały pozytywne nastawienie i upewniły się, że są przygotowane do sprostania wyzwaniom, przed którymi stoją obecnie, i do osiągnięcia sukcesu w kolejnych latach. Liczymy, że dzięki ocenie, w jaki sposób zdaniem ekspertów można osiągnąć równowagę między spełnianiem kreatywnych potrzeb klientów a dostarczaniem zrównoważonych rozwiązań oczekiwanych przez konsumentów na całym świecie, pomożemy im w osiągnięciu tego celu.
Nowy raport jest już dostępny. Darmową kopię można uzyskać tutaj.
Opracowano na podstawie informacji firmy Kongsberg