Firma Kodak udostępniła stronę www.chiefpackagingofficer.com, której celem jest wzmocnienie wiedzy na temat strategicznej roli opakowań wśród przedsiębiorców zajmujących się produkcją i sprzedażą artykułów konsumenckich. Strona dostarcza informacje dotyczące szerokiej gamy opakowań, pozwala na dostęp do blogów prowadzonych przez ekspertów, raportów, książek elektronicznych na temat trendów i przykładów najlepszych praktyk biznesowych, a także zawiera wywiady z wizjonerami branży opakowaniowej.
„Uruchomiliśmy stronę, ponieważ naszym zdaniem temat opakowań jest wart uwagi najwyższych szczebli zarządzania” - powiedział Steven Overman, dyrektor ds. marketingu w firmie Kodak. „Współcześnie opakowania są coraz silniej powiązane ze strategicznymi inicjatywami i działaniami mającymi wpływ na reputację marki oraz rentowność firm, jednak zbyt często są postrzegane wyłącznie jako zestaw taktycznych działań i technicznych decyzji. Dzięki naszej stronie wspieramy swych klientów i sektor opakowań, podkreślając zasługi opakowań w kreowaniu sukcesu przedsiębiorstw.”
ChiefPackagingOfficer.com już teraz zawiera blisko 200 artykułów, zapisków z blogów, książek w wersji elektronicznej i innych zasobów, wśród nich raport tłumaczący, dlaczego odpowiedzialność za opakowania powinni przyjąć na siebie kierownicy wysokich szczebli, bezpośrednio odpowiedzialni przed dyrektorami generalnymi i dyrektorami ds. marketingu.
„Opakowanie zajmuje miejsce, w którym połączenie innowacji i bezpośredniej komunikacji marki z konsumentem może potencjalnie znacznie poprawić wyniki firmy” - powiedział Joshua Fedeli, wydawca nowej strony oraz dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klientów w oddziale Software & Solutions firmy Kodak. „Przyjmując prowokacyjny punkt widzenia na temat opakowań, dostarczając użyteczne informacje i stanowiąc miejsce zaangażowanej dyskusji, ChiefPackagingOfficer.com staje się nowym i wartościowym źródłem wiedzy dla sektora opakowań. Zachęcamy wszystkich profesjonalistów z branży do odwiedzin strony, dzielenia się z nami swoimi opiniami i pomysłami, a także do wspólnej dyskusji na te ważne tematy.”
Na podstawie informacji firmy Kodak opracował TK