Kreatywne opakowania z nadrukiem wewnętrznym
2 Nov 2023 08:30

Firma Thimm opracowała dla firmy buah ekologiczne opakowanie prezentowe dla internetowych zamówień suszonych liofilizowanych owoców. Nowe pudełka charakteryzują się atrakcyjnym wzornictwem, w szczególności rzucającym się w oczy nadrukiem wewnętrznym. Opakowanie z tektury falistej zawiera dwa słoiki wypełnione owocami, oraz – jako dodatek – drewniane szczypce.

Od 2015 roku bawarski start-up buah specjalizuje się w produkcji suszonych liofilizowanych owoców i sprzedaje je za pośrednictwem własnego sklepu internetowego. Z wyraźnym powiązaniem z nazwą, ponieważ „buah” w języku indonezyjskim oznacza „owoc”. Przedsiębiorstwo stawia przy tym na zrównoważone środowiskowo rozwiązania opakowaniowe Thimm, dlatego do dystrybucji owoców w zestawach upominkowych opracowano ekologiczne pudełko. Zawiera ono liofilizowane kiwi i wiśnie w słoikach wielokrotnego użytku. Dodatkowo w zestawie znajdują się drewniane szczypce do wyjmowania owoców.

Dwuczęściowe opakowania z tektury falistej składają się z pudełka ze składaną pokrywą jako kartonu zewnętrznego i wkładki. Oba komponenty są wykonane z fali EE i zostały dokładnie wzajemnie dopasowane. Wkładka służy zarówno jako zabezpieczenie transportowe, jak i do prezentacji produktu, dzięki czemu można zrezygnować z dodatkowego materiału opakowaniowego.

Brązowa strona zewnętrzna pudełek została nadrukowana w jednym kolorze wydajną metodą druku bezpośredniego. Kolorowa strona wewnętrzna jest atrakcją opakowania i została wyprodukowana metodą druku cyfrowego. Ten nadruk wewnętrzny nie tylko poprawia postrzeganie produktów, ale również przedstawia markę buah. Otwieranie opakowań staje się przyjemnym doświadczeniem dla klientów i skutecznym narzędziem marketingowym do prezentacji produktów oraz marki buah. Po użyciu pudełka z tektury falistej mogą być łatwo włączone do procesu recyklingu lub ponownie wykorzystane przez klientów jako ekologiczne warianty pojemników do przechowywania.

Suszone liofilizowane owoce są obecnie dostępne wyłącznie w sklepie internetowym. Obecnie Thimm wspólnie z buah opracowuje rozwiązanie ekspozycyjne, które wesprze wejście do handlu stacjonarnego.

Opracowano na podstawie informacji firmy Thimm