Wszystko wskazuje na to, że już wkrótce wszystkie stoiska przygotowane dla wystawców tegorocznej Labelexpo Europe zostaną wyprzedane; już teraz zajęte jest 95% miejsc przeznaczonych na jesienną imprezę, która odbędzie się w Brukseli w dniach 25-58 września 2017. Największa w historii edycja wystawy organizowanej od 1980 r. zajmie aż 9 hal centrum ekspozycyjnego Brussels Expo o łącznej powierzchni ponad 35 tys. m2.
Duże zainteresowanie miejscami wystawowymi jest pokłosiem sukcesu poprzedniej edycji z 2015 r., która pobiła rekordy: powierzchni stoisk (łącznie 33.579 m2), liczby gości (35.739) oraz wystawców (650). W tym roku zwiedzający Labelexpo Europe – specjaliści branżowi reprezentujący sektory druku etykiet i opakowań, właścicieli marek i projektanci – będą mogli zapoznać się z ofertą ponad 650 wystawców, wśród których nie zabraknie zarówno nowych firm, jak i największych oraz najważniejszych przedsiębiorstw z tego sektora.
Organizatorzy szykują także dwie tematyczne ekspozycje: znany już Linerless Trail (prezentujący ofertę producentów etykiet bez papieru nośnego - linera), a także debiutującą Automation Arena, gdzie pokazane zostaną dwie zautomatyzowane linie drukujące do produkcji cyfrowych i konwencjonalnych etykiet. Odbędą się również komercyjne (płatne) kursy mistrzowskie o charakterze edukacyjnym, przygotowane we współpracy z Label Academy.
Warto dodać, że centrum wystawowe Brussels Expo zostało niedawno odświeżone i udoskonalone; zwiększono poziom zabezpieczeń oraz ulepszono oświetlenie, poprawiono usługi kateringowe, a dodatkowo wprowadzono darmową sieć wi-fi we wszystkich halach.
Lisa Milburn, dyrektor zarządzająca Labelexpo: „To fantastycznie, że przemysł druku etykiet i opakowań nadal docenia Labelexpo Europe. Nasi wystawcy rezerwują stoiska z dwuletnim wyprzedzeniem, by uniknąć rozczarowań, a tegoroczne show będzie miało odświeżony wizerunek ponieważ rozrośliśmy się aż do 9 hal wystawowych. Tej jesieni Labelexpo po raz kolejny będzie jedynym miejscem, gdzie pokazane zostaną najnowsze innowacje oraz wiele premier produktowych. Goście mogą być pewni spotkań i rozmów z czołowymi przedstawicielami sektora, a także poznania najnowszych technologii oraz inteligentnych i wydajnych rozwiązań do druku, które trafiają na rynek.”
Na podstawie informacji Labelexpo Europe opracował TK