Lech Premium w limitowanej edycji gotowy na Woodstock
23 Jul 2015 07:29

Lech Premium po raz drugi jest Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. O specjalne atrakcje i pozytywne doznania uczestników festiwalu zadba Leszek Chmielewski. Z tej okazji opracowano dwie nowe, limitowane wersje opakowań - ogólnopolską oraz lokalną, która będzie dostępna wyłącznie podczas imprezy w Kostrzynie nad Odrą oraz w okolicach.
Tegoroczna - 21. edycja Przystanku Woodstock wystartuje 30 lipca i potrwa do 1 sierpnia. Impreza jest jednym z największych letnich festiwali muzycznych w Polsce, który - podobnie jak rok temu - wspiera marka Lech Premium.
Tego lata Lech Premium zaprezentuje się w dwóch nowych odsłonach - festiwalowej (sprzedawanej wyłącznie na terenie imprezy i jej okolicach) oraz ogólnopolskiej (już dostępnej w sprzedaży w całej Polsce). Nowy design opakowań nawiązuje do atrybutów kojarzących się z rockowym stylem: bransoletek z ćwiekami (edycja ogólnopolska) oraz ramoneski z pinami (edycja lokalna) W materiałach reklamowych, rockowy wydźwięk opakowania dopełnia zielony irokez na puszkach piwa.
Źródło: Kompania Piwowarska