Firma Keypoint Intelligence ogłosiła, że Mark Boyt dołączył do niej jako główny analityk ds. oprogramowania do zarządzania procesami produkcyjnymi (Production Workflow).
Boyt ma bogate doświadczenie w marketingu oprogramowania, rozwoju biznesu i automatyzacji workflow, ponieważ przez ostatnie kilka lat kierował globalnymi inicjatywami marketingowymi w firmie Xerox. Jako globalny szef marketingu oprogramowania odegrał kluczową rolę we wprowadzaniu nowych rozwiązań programowych, opracowywaniu strategii wejścia na rynek i wspieraniu postępu cyfrowego na globalnych rynkach. Zaawansowana wiedza na temat oprogramowania workflow, wsparcia sprzedaży i sieci partnerskich będzie cennym atutem w jego nowej roli.
Jako główny analityk Boyt skupi się na badaniu trendów rynkowych, ocenie nowych technologii i dostarczaniu praktycznych wskazówek, które pomogą klientom usprawnić ich procesy produkcyjne. Jego zdolność do rozbijania złożonych zmian w oprogramowaniu na użyteczne strategie biznesowe jeszcze bardziej wzmocni rolę Keypoint Intelligence jako zaufanego źródła rozwiązań dla firm.
„Szerokie doświadczenie Marka w zakresie oprogramowania workflow i jego strategiczne podejście sprawiają, że jest on doskonałym dodatkiem do naszego zespołu analityków” - powiedział Charles Lissenburg, dyrektor ds. sprzedaży i usług produkcyjnych w Europie w Keypoint Intelligence. „Jego wiedza pomoże naszym klientom podejmować świadome decyzje i poruszać się w zmieniającej się branży druku produkcyjnego.”
„Cieszę się, że mogę dołączyć do tak szanowanej organizacji, znanej z głębokiej wiedzy branżowej i badawczej. Oprogramowanie do organizacji produkcji wciąż ewoluuje i nie mogę się doczekać, aby pomóc naszym klientom zrozumieć trendy, innowacje i możliwości kształtujące przyszłość branży” - powiedział Boyt.
Opracowano na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence