Marka Posti z nowym wizerunkiem
2 Oct 2015 09:28

Obecna od ponad 60 lat na polskim rynku herbaty marka POSTI przeszła rebranding. Zmiany objęły logotyp marki i wszystkie opakowania produktów. Przygotowano również inne elementy składające się na kompleksową identyfikację marki, takie jak materiały promocyjne czy strona internetowa. Wszystkie będą się wyróżniać dużą spójnością, charakterystycznym czerwonym kolorem i białym logo z dymkiem herbaty. Produkty POSTI w nowej odsłonie trafiły do sklepów 1 października br.

„Zmiany, które wprowadziliśmy mają na celu odświeżenie wizerunku marki i zharmonizowanie ze sobą opakowań różnych rodzajów naszej herbaty” – tłumaczy Dawid Błaszczyk, marketing manager POSTI. „Nowy logotyp w połączeniu ze zmodyfikowanym projektem opakowania tworzą czytelną dla konsumenta, spójną całość, która mimo, że zauważalnie wyróżnia się na tle konkurencyjnych produktów, zachowuje pewną ciągłość estetyki charakterystycznej dla POSTI.”

Kreację wszystkich opakowań przygotowała agencja TANGO z Łodzi.

Źródło: portal dlahandlu.pl