Marka telezakupów wybiera słoiczek RPC
16 Feb 2016 12:08

Słoiczek do kremu Empress Light o pojedynczych ściankach z oferty RPC Bramlage został wybrany przez markę telezakupów Beate Johnen do nowej serii kremów do ciała. Słoik polipropylenowy został wyprodukowany w trzech formatach, każdy do innego kremu – czarny ze złotą metalizowaną pokrywką, niebieski z błękitną metalizowaną pokrywką oraz ciemnoniebieski ze srebrną metalizowaną pokrywką. Każdy słoiczek otrzymuje następnie wysokiej jakości wykończenie z nadrukiem.

Dzięki połączeniu stylowego, eleganckiego wyglądu z praktycznymi cechami, takimi jak lekkość i nietłukliwość, produkt jest dostarczany w przyjaznym dla użytkownika opakowaniu, które zapewnia jakość pod każdym względem. Ekskluzywny projekt maksymalizuje efekt estetyczny konieczny w przypadku czysto wizualnej platformy telezakupów.

Słoiczki Empress, których popularność stale rośnie, są dostępne w wersji o pojedynczych ściankach w pojemnościach 75 ml, 250 ml i 300 ml oraz w wersji o podwójnych ściankach w pojemnościach 50 ml, 200 ml i 250 ml.

Źródło: RPC