Pierwsze tygodnie br. przyniosły firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe liczne wdrożenia produkowanej przez nią specjalistycznej chemii poligraficznej w drukarniach z różnych regionów świata. Dzięki techniczno -szkoleniowym wizytom poprzedzającym dostawy, ze środków wytwarzanych w warszawskim zakładzie ABC/Allied zaczęły korzystać kolejne drukarnie offsetowe z krajów takich jak: Litwa, Łotwa, Estonia, Rumunia czy RPA. Firma coraz śmielej wkracza też na rynki Europy Zachodniej, m.in. Francji, Belgii i Holandii.
Marka ABC/Allied Pressroom Products Europe staje się coraz bardziej rozpoznawalna, a jej produkty w wielu regionach świata osiągają pozycję dominującą. Jest to efekt podpisywanych przez firmę kolejnych umów dystrybucyjnych, bezpośrednich wizyt jej przedstawicieli u poszczególnych klientów, jak też ekonomicznych i proekologicznych korzyści wynikających z zastosowania jej produktów. Mówi Konrad Lewandowski, współwłaściciel i prezes zarządu ABC/Allied Pressroom Products Europe: „Ubiegły rok był przełomowy dla naszej działalności i cieszymy się, że także w tym roku dzieje się bardzo dużo. Dzięki częstym i bardzo pracowitym wizytom o charakterze techniczno-szkoleniowym nasze udziały rynkowe w poszczególnych krajach, także tych gdzie jesteśmy obecni stosunkowo krótko, systematycznie rosną. Wystarczy wspomnieć spektakularne sukcesy, jakie osiągamy od ub.r. w krajach bałtyckich, RPA czy też – dzięki pierwszym wdrożeniom zrealizowanym w ostatnich tygodniach – w Rumunii”.
W kolejnych miesiącach br. przedstawiciele ABC/Allied Pressroom Products Europe będą kierować swoja uwagę także na krajach nieco nam bliższe geograficznie, m.in. Belgię, Holandię, Francję czy Wielką Brytanię. Firma planuje też organizację szeregu konferencji technicznych z myślą o swoich odbiorcach z krajów bałtyckich, a także Czech i Słowacji. Z jej ofertą będzie można także zapoznać się podczas nadchodzących targów branżowych, m.in. w Chinach oraz Indiach. „Działamy na wielu frontach, w czym pomaga fakt, że firma ABC/Allied Pressroom Products zarządzana jest z trzech miejsc świata – Chin, USA i Polski. Lokalna obecność, nie tylko poprzez dealerów, ale także w zakresie produkcji i konfekcjonowania poszczególnych wyrobów, ma tu kluczowe znaczenie dla odnoszonych przez nas sukcesów. Mamy nadzieję, że rok 2015 okaże się dla ABC/Allied Pressroom Products Europe nie mniejszym sukcesem, niż przełomowy rok ubiegły” – podsumowuje Konrad Lewandowski.
Źródło: ABC/Allied Pressroom Products Europe