Miller Graphics Group, wiodący globalny dostawca rozwiązań łączących fizyczne i cyfrowe opakowania, informuje o nawiązaniu strategicznego partnerstwa z Digimarc, twórcą i dostawcą Platformy Digimarc służącej automatycznej identyfikacji produktu. Obie firmy podejmą obecnie działania zmierzające do obsłużenia rosnącego popytu na informację produktową, identyfikację oraz weryfikację autentyczności produktu, odpowiadając w ten sposób na szerokie oczekiwania rynku co do większej ilości danych na opakowaniu.
Jako Strategiczny Partner Digimarc dostarczy Miller Graphics wiedzę techniczną oraz dostęp i wsparcie w obsłudze całego spektrum Platformy Digimarc. Miller Graphics łączy ekspercką wiedzę o opakowaniach z Digimarc Barcode, aby ułatwić swoim klientom zarządzanie obrotem opakowaniami z funkcją „connected” przy wsparciu bezpiecznego systemu on-line Atom. To bliskie partnerstwo z pewnością wzmocni naszą pozycję na rynku. Obecnie zamierzamy rozwijać wybrany przez nas kierunek i wzmocnić ofertę produktową o Digimarc Barcode - powiedział Fredrik Turzik, CEO Miller Graphics. Cieszymy się, że możemy kontynuować wspieranie właścicieli marek i klientów z sektora detalicznego poprzez integrację i wykorzystanie ogromnego potencjału Digimarc na opakowaniach.
Zaawansowane kody kreskowe szybko stają się siłą napędową Internetu Przedmiotów (Internet of Things) w podstawowych branżach. Detaliści oraz producenci pakowanych dóbr konsumenckich (CPG) aktywnie zwracają się w kierunku opakowań połączonych cyfrowo (connected packaging), które pozwalają im poprawić efektywność operacyjną w całym kanale sprzedaży, redukować błędy produkcyjne, śledzić produkty w całym łańcuchu dostaw i dostarczać konsumentowi dodatkowych informacji o produkcie, promocjach i innych akcjach marketingowych poprzez urządzenia mobilne.
Digimarc Barcode umożliwi Miller Graphics wsparcie klientów w ich potrzebach dotyczących opakowań połączonych, wzornictwa i tworzenia pomostu pomiędzy rzeczywistością fizyczną i cyfrową.
Zamiłowanie i wkład Miller Graphics w budowanie silnego wizerunku marek, połączone z szerokimi kompetencjami i możliwościami kreacyjnymi, cyfrowymi i produkcyjnymi tworzy partnerstwo, które pozwoli na przyszłą ekspansję i zaadoptowanie Platformy Digimarc dla wielu marek na rynku europejskim i afrykańskim - powiedział Scott Wilcox, wiceprezes ds. obsługi klientów w Digimarc. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że tak dynamiczna grupa jak Miller Graphics dołączyła do naszej globalnej sieci partnerów.
Digimarc Barcode, wspólnie z Digimarc Discover Oprogramowanie Identyfikujące oraz Digimarc Verify dla kontroli jakości, tworzy Platformę Digimarc do automatycznej identyfikacji opakowań i etykiet. Platforma Digimarc ma niemal nieskończoną ilość zastosowań w produkcji, łańcuchu dostaw i logistyce. Wszystko po to, aby pomóc rynkowi detalicznemu i markom uczynić zadość złożonym wymaganiom nowoczesnego rynku.
Opracowano na postawie informacji firmy Digimarc