Mokate zmienia logo i wszystkie opakowania
26 Jan 2015 15:54

Mokate wprowadziło nową identyfikację wizualną. Zmieniły się tym samym opakowania wszystkich produktów sygnowanych marką Mokate oraz widniejące na nich logo.

Marka Mokate przeszła zmianę wizerunkową - największą w swojej 25-letniej historii. Zastąpiła ją bowiem Caffetteria Mokate, co oznacza nie tylko nową identyfikację graficzną marki i jej produktów, ale także zmianę jej pozycjonowania. „Nowa identyfikacja wizualna to krok milowy w życiu marki Mokate” - mówi Adam Mokrysz, członek zarządu firmy. „Z jednej strony zmieniła się dla klientów idąc z duchem czasu i najnowszymi trendami marketingowymi. Z drugiej - zachowała przy tym swoje tradycyjne wartości, takie jak jakość, wyjątkowość i dbałość o konsumenta” - dodaje.

Co więcej, nowa szata graficzna ma podkreślić elegancję i prestiż marki. Firma liczy, że dzięki temu wzmocni potencjał w kraju i zagranicą oraz podkreśli swój międzynarodowy charakter.

Źródło: portalspozywczy.pl