Firma DS Smith otrzymała dwie nagrody Procter & Gamble Supplier Excellence Awards za swoje rozwiązania opakowaniowe w kategoriach Baby Care (pielęgnacja dzieci) oraz Fabric and Home Care (pielęgnacja tkanin i domu), stając się tym samym pierwszą firmą, która zdobyła więcej niż jedną taką nagrodę w tym samym roku.
Przyznawana co dwa lata nagroda jest wręczana dostawcom, którzy w opinii P&G „wykroczyli poza ramy dostaw trwałej wartości naszej firmie i konsumentom, którym P&G służy”. Firmy są nominowane na podstawie kluczowych wskaźników wartości oraz szeroko zakrojonych ocen ilościowych i jakościowych dokonywanych przez pracowników P&G.
Czterdziestu sędziów wybrało dziesięciu zwycięzców z całego świata, z których każdy został uznany za „integralną część” Ekosystemu Dostawców P&G. DS Smith jest pierwszym dostawcą w historii, który zdobył nagrodę P&G Excellence Award jednocześnie w dwóch kategoriach, spełniając kryteria sędziów w kategoriach: komercyjnej, operacyjnej, innowacji i zrównoważonego rozwoju oraz obywatelskiej.
Cieszymy się, że zostaliśmy wyróżnieni za doskonałość nie tylko w jednej, ale w dwóch kategoriach biznesowych w zakresie zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych opartych na włóknach, zarówno dla produktów do higieny intymnej i pielęgnacji niemowląt, jak i dla produktów do pielęgnacji tkanin i domu, i to przez dwie różne organizacje zakupowe w ramach P&G - powiedział Francesco van Westrenen, dyrektor komórki Global Customer Business Unit działającej w ramach działu opakowaniowego firmy DS Smith. To bezprecedensowe osiągnięcie, które podkreśla wyjątkowe działania i zaangażowanie, jakie nasza firma wykazała w różnych aspektach współpracy, a DS Smith jest jedynym dostawcą, który kiedykolwiek wygrał jednocześnie w dwóch kategoriach.
Otrzymanie nagrody P&G Excellence Award jest ważnym kamieniem milowym i odzwierciedleniem nieustannych wysiłków naszego zespołu i poświęcenia na rzecz doskonałości, zrównoważonego rozwoju i innowacji. To moment, który warto uczcić i docenić wspólne osiągnięcia, które przyczyniły się do tego sukcesu. Z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę z P&G.
DS Smith podkreśla swoje zaangażowanie w realizację ogólnofirmowego celu Redefining Packaging for a Changing World (przedefiniowanie opakowań dla zmieniającego się świata), a także strategii zrównoważonego rozwoju Now and Next.
Firma P&G również podzieliła się swoim planem obniżenia własnego śladu środowiskowego, a także śladu środowiskowego swoich konsumentów i sektorów, w których jest aktywna. Plany obejmują poprawę jakości granulatu uzyskanego z recyklingu, zwiększenie wykorzystania tworzyw sztucznych pochodzących z odzysku oraz przekazanie licencji na technologię oczyszczania polimerów VersoVita Circular Polymer Purification w ręce globalnych producentów.
Opracowano na podstawie informacji firmy DS Smith