Napój ze Słowenii w puszkach od CANPACK
3 Sep 2021 08:00

Firma CANPACK – globalny producent aluminiowych puszek napojowych z siedzibą w Krakowie oraz Pivovarna Union, największy słoweński producent napojów bezalkoholowych, cydru i piwa (część Grupy Heineken) współpracują w zakresie produkcji puszki dla napoju izotonicznego koncernu z południa Europy.

Union Radler 0,0% Isotonic to dedykowany miłośnikom sportu napój izotoniczny o smaku cytrynowym, który powstaje na bazie piwa bezalkoholowego i soku, z dodatkiem witamin i minerałów wspierających organizm w regeneracji po wysiłku fizycznym. Na etapie tworzenia receptury do współpracy zostali zaproszeni zawodnicy Związku Piłki Nożnej Słowenii, którzy pomogli opracować finalny przepis.

Również projekt opakowania został stworzony z myślą o konsumentach prowadzących aktywny tryb życia. Do produkcji puszki został wykorzystany efekt specjalny MATT od CANPACK, podkreślający jasne kolory i nadający jej delikatną, matową teksturę.

Współpraca z Pivovarna Union to doskonały przykład na to, jak ważne dla sukcesu rynkowego nowego produktu jest opakowanie. W przypadku Union Radler 0.0% Isotonic zdecydowano się zastosować efekt MATT, który nie tylko podkreślił wybraną kolorystykę, ale również sprawił, że puszka ma nowoczesny ‘look’, jest aksamitna i miła w dotyku. Dzięki zastosowanej technologii ta smukła puszka z centralnie nadrukowanym przekazem marketingowym wnosi nową energię na rosnący rynek funkcjonalnych napojów bezalkoholowych – powiedział Stephen McAneny, dyrektor handlowy w CANPACK.

Piwo bezalkoholowe to kategoria napojów dla innowatorów. Ze względu na wyjątkowość napoju Union Radler 0.0% Isotonic zależało nam, by opakowanie przyciągało uwagę zarówno wyglądem, jak i podkreślało treść przekazu marketingowego. Nasz napój powstał z myślą o regeneracji po wysiłku fizycznym. Połączenie ciekawego designu z efektem specjalnym MATT sprawia, że puszka od CANPACK nie tylko przyciąga uwagę kupującego, ale dzięki wyjątkowej teksturze daje poczucie orzeźwienia jeszcze przed skosztowaniem napoju – podkreśliła Ajda Jurkas, starszy mendżer ds. marki w Pivovarna Union.

W degustację Union Radler 0.0% Isotonic byli zaangażowani zawodnicy Związku Piłki Nożnej Słowenii, którzy wraz z Pivovarna Union, pomogli opracować finalny przepis. Wspaniale jest w końcu trzymać gotowy produkt i zobaczyć puszkę w sklepach – brzmi komunikat Związku Piłki Nożnej Słowenii.

Opracowano na podstawie informacji CANPACK