Nowa funkcjonalność w systemie Sistrade MIS/ERP
25 Jul 2014 09:39

Firma Sistrade zaprezentowała nową funkcjonalność. Jest nią Web2Print, całkowicie zintegrowany z systemem do zarządzania Sistrade MIS/ERP. Narzędzie dostępne jest w piętnastu wersjach językowych. Zamówienie złożone przez klienta w module Web2Print zostaje natychmiast zarejestrowane w systemie MIS/ERP.

Web2Print jest narzędziem opartym w technologii www. Funkcjonalność ułatwia klientom drukarni wykonywanie procesu zamówienia używając aplikacji internetowej. Użytkownik korzystając z komputera, tabletu lub smartphone dokonuje zamówienia produktu. Produkt wybiera z katalogu lub definiuje nowy. Finalnie wypełnia dane dostawy i dokonuje płatności.

Narzędzie wyposażone jest w szereg funkcjonalności, sprawiających, iż dodawania nowych produktów jest niezwykle proste. Moduł Web2Print jest zintegrowany z systemem SISTRADE MIS/ERP. Usprawnienie przepływu informacji oraz dostęp do wielu narzędzi Business Intelligence znacząco podnosi produktywność w przedsiębiorstwie.

Elementem Web2Print jest także Online Product Creator - poręczny kreator do tworzenia nowych produktów. Użytkownik może w dokładny sposób zdefiniować parametry techniczne nowego produktu.

Narzędzie zapewnia bezpieczną bramkę płatności, wszystkie dane są szyfrowane i bezpieczeństwo transakcji jest gwarantowane. Ponadto możliwe jest konfigurowanie wielu możliwości integracji z innymi dostawcami płatności

Sistrade Web2Print jest zintegrowany z MIS|ERP Sistrade, co umożliwia dostęp do wszystkich funkcji za pomocą przeglądarki internetowej. Użytkownik może uzyskać dostęp do wszystkich funkcji systemu MIS|ERP za pomocą laptopa, tabletu lub smartfona, niezależnie od systemu operacyjnego i przeglądarki, bądź Internet Explorer, Google Chrome, Safari, itp.

Źródło: Sistrade