Nowa gama opakowań Smurfit Kappa dla e-handlu
22 Jan 2021 14:23

Firma Smurfit Kappa wypuszcza na rynek nowy zestaw opakowań eBottle zaspokajających potrzeby szybko rozwijającego się rynku internetowej sprzedaży napojów i produktów płynnych. Nowe portfolio zawiera zestaw rozwiązań do pakowania indywidualnego i zbiorczego produktów, m.in. opakowania na butelki Rollor, BiPack oraz inserty Pop-up.

Rozwój e-handlu spowodowany przez pandemię koronawirusa jest widoczny we wszystkich sektorach, także w branży producentów napojów. Smurfit Kappa informuje, że sprzedaż online napojów alkoholowych wzrosła w Europie o 34%, napędzając popyt na zrównoważone, trwałe i przyjazne dla użytkownika opakowania chroniące produkty w trakcie transportu.

Komentując informację firmy Arco Berkenbosch, wiceprezes ds. innowacji i rozwoju w Smurfit Kappa Europe, powiedział: Nasza nowa gama produktów eBottle zapewnia branży napojowej zestaw dopasowanych do potrzeb oraz 'szytych na miarę' opakowań, które odpowiadają na kluczowe wyzwania kanału e-commerce.

Innowacyjne portfolio w połączeniu z naszym naciskiem na procesy handlu internetowego, łańcuchy dostaw oraz doświadczenia użytkowników, przyczyniają się do zwiększonej sprzedaży i większej wydajności u naszych klientów.

Pojawienie się nowych produktów stanowi najnowsze uzupełnienie opakowań „Better Planet Packaging”, zaprojektowanych z myślą o ekologii i wykonanych z odnawialnych i nadających się do recyklingu surowców.

Herwin Wichers, dyrektor ds. strategii rozwoju rynku w Smurfit Kappa, dodał: Rynek internetowej sprzedaży napojów alkoholowych w Europie jest wart 5,6 mld euro i zależy nam, by wesprzeć firmy w wykorzystywaniu potencjału wzrostu i możliwości zapewnianych przez ten rynek. Firma InterDrinks, która wprowadziła do swej oferty opakowania i zautomatyzowane rozwiązania, zwiększyła swój potencjał pakowania i napełniania o 66%, co pozwoliło jej realizować więcej zamówień w krótszym czasie.

Opracowano na podstawie informacji Smurfit Kappa