Nowe etykiety Żywiec Zdrój Smako-Łyk
7 Apr 2015 13:06

Produkty z portfolio Żywiec Zdrój Smako-Łyk od końca marca dostępne są w opakowaniach z nowymi etykietami. Zmienia się nie tylko szata graficzna, ale także sposób komunikacji. Wprowadzeniu nowych etykiet towarzyszy konkurs „Pokaż Swoją Owocową Stronę”, który potrwa od 1 do 29 kwietnia.

Aktywacja jest kontynuacją kampanii promującej Owocową Stronę Żywiec Zdrój, czyli napojów stworzonych na bazie niegazowanej wody źródlanej połączonej ze smakiem owoców.

Każdy smak z portfolio produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk otrzymał nie tylko nową, kolorową grafikę, ale także nazwę. Obok znanej już konsumentom słonecznej brzoskwini i zmysłowej wiśni, pojawiła się też zakręcona cytryna, tajemnicza malina, figlarne zielone jabłko i szalona truskawka.

Wprowadzeniu nowych etykiet towarzyszy konkurs „Pokaż swoją owocową stronę”, poprzez który Żywiec Zdrój chce zachęcać do dzielenia się swoimi pasjami. Dzięki specjalnej aplikacji każdy uczestnik zabawy będzie mógł stworzyć animację prezentującą jego pasję, a następnie podzielić się nią ze znajomymi za pośrednictwem portalu Facebook lub drogą e-mail.

Źródło: dlahandlu.pl