Firma Quad/Graphics poinformowała o zmianie swojego logo. Obecna postać logo kładzie większy nacisk na człon Quad w nazwie Quad/Graphics. Zmiany nie dotknęły natomiast sztandarowego emblematu Quad, składającego się z rozmieszczonych piętrowo liter Q i G symbolizujących wałki w czterokolorowych maszynach poligraficznych. Odwołuje się on do dorobku drukarskiego firmy, który jest nieodłącznym elementem jej tożsamości. Zmiana ta jest wyrazem rosnącego zróżnicowania oferty firmy Quad poprzez poszerzenie katalogu produktów i usług, w celu efektywnego realizowania potrzeb klientów.
Jak informuje Grażyna Hejneman, dyrektor ds. marketingu: „Od samego początku istnienia naszej firmy, poszukiwanie coraz lepszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań było głównym motorem rozwoju Quad/Graphics. Jest ono inspiracją do ciągłego doskonalenia się i dzięki temu nasza firma stała się globalnym dostawcą rozwiązań poligraficznych i medialnych, zatrudniającym niemal 25 tysięcy specjalistów na całym świecie.”
„Dziś chcielibyśmy podzielić się z Państwem zmianami, które wprowadziliśmy w identyfikacji wizualnej naszej marki. Ich celem jest jeszcze lepsze połączenie tożsamości firmy z wizją wspierania Państwa biznesu w odnoszeniu sukcesów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, w różnych kanałach komunikacji.”
Zmianie logo towarzyszy również nowe hasło: Performance through Innovation, czyli „Osiągnięcia dzięki Innowacjom”. „Znakomicie oddaje ono istotę i cele naszej działalności oraz obrazuje nasze podejście do podnoszenia jakości usług, udoskonalania obsługi i szanowania wartości” - poinformowała Grażyna Hejneman.
Źródło: Quad/Graphics