Nick Davison przejmuje od Lisy Milburn obowiązki dyrektora zarządzającego działu Etykiet firmy Tarsus (Tarsus Labels Group), organizatora serii międzynarodowych targów i imprez branżowych Labelexpo oraz wydawcy magazynu Labels & Labeling.
Zmiana kierownictwa to pokłosie wcześniejszej nominacji Milburn na stanowisko dyrektorki Grupy oraz jej przystąpienia do zarządu Tarsus, w związku z czym będzie zarządzać kluczowymi oddziałami firmy, w tym Etykiet, Przestrzeni Powietrznej i Kosmicznej, OFFPRICE, FounderMade oraz Tarsus Media, a także odpowiadać za wspieranie jej organicznego rozwoju. Milburn – prawdziwa instytucja w Tarsus Group – pracuje w niej od ponad 20 lat i w tym czasie pokonała wiele szczebli kariery.
Nick Davison przyszedł do Tarsus z Hyve Group, w którym kierował portfolio Breakbulk, globalnej serii wydarzeń poświęconych logistyce projektowej oraz branży ładunków ponadgabarytowych. W swej roli Davison zarządzał pięcioma imprezami na czterech kontynentach oraz comiesięcznym wydawnictwem. Do jego innych zadań należało kierowanie Sprint/Autumn Fair, największą brytyjską imprezą targową.
Doug Emslie, dyrektor generalny Tarsus Group, powiedział: Z największą przyjemnością witam Nicka Davisona na pokładzie w roli nowego dyrektora zarządzającego Tarsus Labels Group w czasie, gdy biznes odbija się od dna i w okresie poprzedzającym nasze główne wydarzenie, Labelexpo Europe 2023.
Davison będzie mógł liczyć na wsparcie dotychczasowego zespołu kierowanego przez dyrektora strategicznego Andy'ego Thomasa-Emansa oraz dyrektor ds. portfolio Jade Grace.
Opracowano na podstawie informacji Tarsus Group