Nowy wizerunek Piquant
10 Mar 2016 18:45

Wprowadzenie nowego oznakowania marki dla czołowego dostawcy na rynku gastronomicznym Piquant jest także okazją do zwrócenia uwagi na długotrwałą współpracę tej firmy z RPC. RPC Superfos Oakham dostarcza swoje wiodące na rynku wiaderka E i PS Range formowane wtryskowo z polipropylenu w wersjach pojemnościowych 10- i 5-litrowych do produkowanej przez Piquant serii majonezów i marynat, a oferowane przez RPC Promens Consumer Corby wielowarstwowe słoiki Bear 2,35 kg formowane w technologii rozdmuchiwania są używane do pakowania sosów do sałatek tego producenta.

Wszystkie te produkty będą teraz sprzedawane w opakowaniach Piquant nowego projektu. Nowe etykiety opracowane przez CLIP nadają opakowaniu bardziej nowoczesny i współczesny wizerunek, zachowując znajome owalne logo Piquant w zielonym kolorze.

„Zespół CLIP doskonale wywiązał się ze swojego zadania, spełniając nasze wymagania projektowe, a jednocześnie zachowując tradycję naszej marki” – zauważył dyrektor handlowy Piquant, Mike Hooker. „Specjalizujemy się w produkcji sosów i marynat i zależało nam na tym, aby marka odzwierciedlała naszą wiedzę branżową. Opakowania RPC łączą mocną i wytrzymałą, a zarazem lekką konstrukcję, łatwość używania oraz odporność na wgniatanie i pękanie – wszystkie istotne zalety w ruchliwym środowisku gastronomicznym. Zakłady RPC są naszym preferowanym dostawcą od wielu lat. Jakość, funkcjonalność i wygoda ich wiaderek i słoików są dla naszych klientów idealne, a zapewniana przez dostawcę obsługa i wsparcie są zawsze wzorowe” – mówił dalej Mike Hooker.

„Nowe projekty nadały naszym opakowaniom nowy wymiar, a nasi obecni i nowi klienci bardzo chwalą nasz nowy, ciekawy projekt etykiet”.

Źródło: RPC