Piwo z Browaru Namysłów w niebanalnym opakowaniu
15 Apr 2015 09:04

„Jasne, że pełne” to nowe piwo wprowadzone na rynek przez opolski browar. Autorem projektu opakowania do tego trunku jest Paweł Harań, absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. To on w ubiegłym roku zdobył wyróżnienie w opolskim konkursie OOPAK dla pomysłodawców opakowań dla branży spożywczej. Jego uczestnicy mieli za zadanie wykonać opakowania dla znanych przedsiębiorstw z tej branży działających w regionie.

„Spodobała nam się idea konkursu wpisująca się w nowoczesny sposób myślenia o marketingu” – mówi Czesław Szczepaniak, prezes zarządu, dyrektor generalny Browaru Namysłów. „A projekt opakowania znakomicie pasował do naszego nowego piwa. Wprowadziliśmy do tego projektu niewielkie modyfikacje i od półtora miesiąca nowe piwo w nowym opakowaniu jest już w sprzedaży”.

Ubiegłoroczny konkurs OOPAK organizowało Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, firma Chespa z Krapkowic i Dobroteka z Dobrodzienia. Jan Cegiełka z Dobroteki ma nadzieję, że konkurs uda się kontynuować. „To dobry pomysł na promocję regionu i przedsiębiorstw, które zlecają wykonanie zadania w ramach konkursu” – mówi Jan Całka.

Źródło: Strefa Biznesu