Nowy wizerunek jest efektem procesu, który miał swój początek w roku 2008, kiedy to nastąpiło strategiczne połączenie dwóch wiodących w Europie producentów kartonów makulaturowych Cascades i Reno De Medici, oraz utworzenie Careo. Połączenie spółek znalazło swój finał w czerwcu br. przyłączeniem papierni La Rochette do grupy Reno De Medici, co ostatecznie ujednoliciło grupę.
„RDM staje się jedną firmą, jedną marką, ze wspólną strategią i wspólnym kierownictwem, ujednoliconą, by współtworzyć znakomitą wartość z wszystkimi naszymi partnerami biznesowymi. To dobra wiadomość dla wszystkich interesariuszy, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizacji. Stajemy się bardziej dynamiczni i elastyczni, nadal będziemy stwarzać okazje do budowania mocnych relacji pomiędzy nowym RDM i naszymi klientami” - mówi Michele Bianchi, nowy CEO grupy RDM.
Wysoka jakość produktów i usług pozostaje priorytetem RDM. Firma wyniesie je nawet na wyższy poziom, wdrażając spójniejsze i efektywniejsze procesy, bardziej ujednolicone działania we wszystkich papierniach i biurach sprzedaży w Europie. Wykorzysta wiedzę i doświadczenia zebrane przez lata działalności w wielu różnych kajach, by stworzyć rozpoznawalny, pierwszej klasy standard, który od teraz będzie kojarzony z nową ujednoliconą marką RDM. „Chcemy wzmocnić naszą obecność i rozpoznawalność w Europie i za oceanem, spełniać oczekiwania naszych klientów” - dodaje Bianchi.
Obok nowej nazwy RDM wprowadza także nowe logo, które przedstawia jedność, niezawodność i wiarygodość nowo sformułowanej firmy.
Nowa nazwa wejdzie w życie od 1 stycznia 2017 r. i sukcesywnie będzie wprowadzana w użycie w działalności poszczególnych jednostek i biur w Europie.
Źródło: RDM