Firma Waterdrop – producent kapsułek smakowych rozpuszczalnych w wodzie oraz szklanych pojemników do ich picia – stawia sobie za cel wyeliminowanie z rynku jednorazowych butelek z plastiku. W ostatnich tygodniach zaprezentowała nowe produkty, które promowała przy okazji globalnych – i nośnych z marketingowego punktu widzenia – wydarzeń społecznych.
Ocean Bottle: skończmy z zanieczyszczaniem oceanów
8 czerwca obchodziliśmy Światowy Dzień Oceanów. Stanowią one aż 70% powierzchni Ziemi i żyje w nich 700 tys. gatunków. Są prawdziwym źródłem życia, odpowiadając za 80% tlenu, którym oddychamy. Jednak ich przyszłość zależy od naszych codziennych konsumenckich wyborów. Szacuje się, że każdego roku do oceanów trafia 8 mln ton plastikowych odpadów oraz 1,5 mln cząstek mikroplastiku.
Waterdrop oferuje limitowaną edycję butelki Ocean Bottle, wyprodukowanej z wytrzymałego szkła borokrzemowego, które nie zawiera BPA – polimeru mającego negatywny wpływ na nasze zdrowie. Jej innowacyjny, zaokrąglony kształt zapewnia lepszy uchwyt, a dodatkowo jest ona odporna na zarysowania. Dostępna jest również w zestawie z neoprenowym pokrowcem pozwalającym utrzymać temperaturę napoju przez dłuższy czas. Waterdrop nawiązał współpracę z organizacją People in Need, w wyniku czego przeznaczy 10% ceny każdej zakupionej butelki na budowy studni w krajach, w których brakuje czystej, pitnej wody.
Waterdrop i Conchita Wurst wspierają akceptację płci
Czerwiec był również obchodzony jako Miesiąc Dumy społeczności LGBTQ+. Badanie Eurobarometru wykazało, że prawie połowa Europejczyków uważa, iż równość społeczna oraz tolerancja i otwartość na innych ludzi należą do wartości, które najlepiej uosabiają Unię Europejską i jej ideały. Waterdrop wraz ze swoją ambasadorką Conchitą Wurst wspierają walkę o brak dyskryminacji oraz oferują nową edycję uniwersalnej butelki termicznej Rainbow w kolorze tęczy, a 10 proc. zysku ze sprzedaży każdej butelki jest przeznaczane na rzecz dwóch organizacji wspierających różnorodność i równość.
Wyprodukowano ją z nierdzewnej stali. Jej innowacyjny kształt zapewnia odpowiedni uchwyt, a ponadto gwarantuje ona do 6 godzin – ciepło napojów oraz ich zimno do 24 godzin. To przydatne rozwiązanie na lato, kiedy dużo czasu spędzamy na świeżym powietrzu i w wysokiej temperaturze. Co ważne, Waterdrop przekaże 10% zysku ze sprzedaży każdej butelki Rainbow na rzecz organizacji LGBTQIA+. 5 procent trafi do OutRight Action, natomiast kolejne 5 do Queer Base. W ofercie dostępny będzie również limitowany zestaw micodrinków Love o smaku granatu, jagód goji oraz aceroli.
Opracowano na podstawie materiałów firmy Waterdrop