Współpracując z firmą Henkel, przedsiębiorstwo RPC Zeller Plastik zaprojektowało jedną z pompek ze spustem następnej generacji do części serii środków do prania i czyszczenia domu firmy Henkel.
Henkel jest jednym z czołowych światowych producentów markowych produktów na rynku środków do prania i czyszczenia domu, pielęgnacji ciała i technologii klejów. Firma zajmuje wiodącą pozycję na rynku globalnym w sektorze konsumenckim i przemysłowym, sprzedając takie znane marki jak Bref, Biff, Persil, Sidolin, Soft Scrub i wiele innych.
Wprowadzanie innowacyjnych produktów jest kluczowym elementem wzrostu firmy Henkel i dlatego wybrała ona RPC Zeller Plastik jako jednego ze swoich partnerów w celu opracowania i produkcji komponentu Booster 2.0 do niektórych swoich produktów z rozpylaczem spustowym. Booster 2.0 to przyjazna dla środowiska, całkowicie plastikowa pompka ze spustem, produkowana na zautomatyzowanej linii ze zintegrowaną kompletną kontrolą jakości.
Pompka Booster 2.0, odpowiednia do różnych zastosowań, takich jak wybielacze, środki do czyszczenia twardych powierzchni, okien i toalet oraz odświeżacze powietrza, jest wysokiej jakości alternatywą dla większości rozpylaczy spustowych obecnych na rynku. W przeciwieństwie do dostępnych dotąd opcji system prekompresji w pompce Booster 2.0 skutecznie dozuje środek z wysoką szybkością. Oprócz tego oferuje ona doskonałe rozpylanie i pienienie o stałej wielkości kropli. Urządzenie jest niezwykle łatwe i wygodne w użyciu i zapewnia przy tym odpowiednią funkcjonalność, pozwalając na czyszczenie bez wysiłku.
Technologia prekompresji utrzymuje spust w stanie ciągłej gotowości do użycia, zapobiegając jednocześnie wyciekom, kiedy dysza jest otwarta. Booster 2.0 zapewnia także dokładne dozowanie bez kapania oraz dostosowaną i precyzyjną kontrolę rozpylania. Pompka dostępna jest z dyszą oferującą dwie opcje, rozpylanie i pienienie, które wybiera się za pomocą innowacyjnego przełącznika, oraz z opcjonalnym zabezpieczeniem przed dziećmi z certyfikatem ISO w dyszy pieniącej i zamknięciu.
Zgodnie z realizowaną przez RPC strategią innowacji i produktów o wartości dodanej firma będzie także oferować Booster S jako niemarkowy rozpylacz spustowy, wykonany według innego projektu, ale zapewniający taką samą autentyczną funkcjonalność.
Źródło: RPC