BASF: Nowe hasło na 150-lecie
4 Sep 2014 09:47

Firma BASF prezentuje nową deklarację „We create chemistry” (pl. Tworzymy chemię) w swoim logo. Zmiana identyfikacji marki podkreśla to, w jaki sposób firma BASF współpracuje i kreuje innowacje z partnerami oraz klientami na rzecz zrównoważonej przyszłości.

Nowa deklaracja jest owocem strategii BASF „Tworzymy chemię”, ogłoszonej w 2011 roku. „Od momentu ogłoszenia strategii, firma BASF coraz bardziej skupia się na oferowaniu klientom sfunkcjonalizowanych produktów i rozwiązań jako inteligentnych kombinacji związków opartych na chemii. Zatem to dobry czas, aby uczynić kolejny krok i zamienić ‘The Chemical Company’ na ‘We create chemistry’. Nowa deklaracja odnosi się nie tylko do nauki, ale również do chemii istniejącej pomiędzy ludźmi, co jest istotą firmy BASF i jej marki” – wyjaśnił dr Kurt Bock, Przewodniczący Rady Dyrektorów Wykonawczych BASF.

Początkowo logo zawierające deklarację „We create chemistry” wykorzystywane będzie przy okazjach dotyczących bezpośrednio 150-lecia istnienia firmy. Od 1 stycznia zostanie rozpowszechnione we wszystkich kanałach komunikacyjnych BASF. Pozostałe elementy wizerunku BASF, np. sześć firmowych kolorów, pozostaną bez zmian.

Zgodnie ze swoim przesłaniem: „Tworzymy chemię dla zrównoważonej przyszłości”, firma BASF zamierza łączyć ludzi i ich pomysły w procesie współtworzenia. W roku jubileuszowym BASF zaprasza wszystkich do wspólnego poszukiwania rozwiązań dla globalnych wyzwań związanych z życiem w miastach, inteligentną energią i żywnością. Aby pobudzić dyskusje, firma uruchomiła interaktywną platformę internetową o nazwie Creator Space pod adresem www.creator- space.basf.com. To tutaj klienci, naukowcy, internauci oraz eksperci firmy BASF mogą wymieniać

swoje poglądy i pomysły. Wnioski przedstawione w konwersacjach internetowych będą stanowić

podstawę do dyskusji prowadzonych podczas wydarzeń organizowanych wirtualnie i w świecie realnym w 2015 roku. Celem jest tworzenie innowacji i pozostawienie trwałego śladu w obszarze poprawy życia społecznego i działalności firmy BASF przy okazji roku jubileuszowego.

„Nasza 150-letnia historia pokazuje, że chemia jest bodźcem dla nowych pomysłów i rozwiązań. Innowacje w XXI wieku wymagać będą nowych strategii i narzędzi, a sieci społecznościowe są ważnym elementem tego systemu. Zapraszamy wszystkich do przyłączenia się do dyskusji w witrynie Creator Space” – powiedział Bock.

Źródło: BASF