Beontag debiutuje na Labelexpo Americas
10 Sep 2024 08:37

Firma Beontag, globalny dostawca rozwiązań biznesowych i jeden z największych na świecie producentów samoprzylepnych materiałów etykietowych oraz inteligentnych znaczników RFID i NFC, debiutuje w roli wystawcy na targach LabelExpo Americas 2024. Najważniejsza wystawa i konferencja skierowana do branży druku opakowań odbywa się w dniach 10-12 września br. w Centrum Wystawienniczym im. Donalda E. Stephensa w Chicago. Dotychczas Beontag wystawiał się na innych imprezach z serii Labelexpo: Labelexpo Europe i Labelexpo Latin America.

W USA Beontag prezentuje swoje kompletne portfolio rozwiązań, w tym papierowe i foliowe materiały samoprzylepne, kleje akrylowe i termotopliwe oraz etykiety bez podkładu (linerless). Szczególny nacisk kładzie na informowanie o inwestycjach i ulepszeniach, które pozytywnie wpływają na cały łańcuch wartości, w tym o zupełnie nowym zakładzie w Ohio o wartości 80 mln USD, którego otwarcie wkrótce się odbędzie.

Na Labelexpo Americas firma Beontag pokazuje również swoje nowe portfolio rozwiązań „Wash-Off”, które można wykorzystać w produkcji butelek z PET. Są one najnowszą innowacją w gamie stale rozbudowywanych, zrównoważonych rozwiązań firmy wpisujących się w jej aktualnie realizowany program ESG (odpowiedzialności za środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny). Etykiety Wash-Off odklejają się z łatwością z pojemników PET po zanurzeniu w kąpieli wodnej podczas procesów recyklingu, zapobiegając zanieczyszczeniu surowca i umożliwiając przepakowanie i ponowne wykorzystanie odzyskanego po raz drugi lub trzeci materiału PET.

Dodatkowo Beontag zaprezentuje szeroki potencjał cyfrowej transformacji. Obejmuje on innowacyjne etykiety ECO i gamę produktów z certyfikatem ARC, które stanowią kluczowy element wszystkich usług UHF i RFID. Beontag chce dostarczać innowacyjne rozwiązania dla wielu zastosowań i sektorów, w tym transportu, płatności, mody i produktów luksusowych, w których konsumenci życzą sobie coraz większego dostępu do produktów połączonych cyfrowo.

Ricardo Lobo, dyrektor generalny Beontag, skomentował: W Labelexpo Americas 2024 dostrzegamy wyjątkową okazję do podkreślenia zróżnicowanego portfolio Beontag na ważnym dla naszej firmy rynku. Nasza obecność w Stanach Zjednoczonych jest coraz silniejsza, dlatego wydaje się, że to odpowiedni moment na podjęcie tego kroku. Z niecierpliwością czekam na owocną imprezę, nawiązanie nowych kontaktów i odnowienie starych z klientami, odbiorcami i przyjaciółmi, ponieważ nadal rozwijamy naszą bazę klientów w Stanach Zjednoczonych i nie tylko.

Barbara Dunin, dyrektor ds. ESG, marketingu i komunikacji w firmie Beontag, także skomentowała udział firmy w północnoamerykańskiej imprezie: Jesteśmy podekscytowani udziałem w Labelexpo Americas, gdzie zaprezentujemy nasze możliwości w ogromnie ważnym dla naszej firmy czasie, gdy odliczamy czas do otwarcia naszego nowego zakładu w Dayton w stanie Ohio - kluczowego kroku dla dalszej ekspansji w całej Ameryce.

Opracowano na podstawie informacji firmy Beontag