Nadchodzi lato, a wraz z nim nowa kampania promocyjna koncernu Coca-Cola i specjalne etykiety na limitowanej serii opakowań. Na butelkach standardowego wariantu oraz Zero Sugar o pojemności 0,5 l pojawi się hasło „Otwarte na lato” zachęcające do skosztowania zimnego napoju oraz wiersz, który ma zachęcać do czerpania radości z tej pory roku.
Rozpoczęta 17 maja kampania, która potrwa do 8 sierpnia, koncentruje się na świętowaniu lata po długiej zimie kojarzącej się z poważnie ograniczonymi kontaktami osobistymi. Mimo to koncern nie omieszkał przypomnieć, że w związku z trwającą pandemią należy czynić to z zachowaniem niezbędnych środków bezpieczeństwa. Coca-Cola podkreśla więc, że choć nowe opakowania mają zachęcić ludzi do wykorzystywania możliwości do ponownego zbliżenia między ludźmi, jakie niesie ze sobą lato, jednak bez narażania się na związane z tym ryzyko zakażeń.
W sumie powstały 24 wiersze. Sześć z nich można też znaleźć na lodówkach z napojami oraz na większych butelkach. Akcji towarzyszyć będzie kampania „Lato smakuje lepiej z Coca-Colą”, która podkreśla, że letnie rozrywki lepiej smakują z tym zimnym napojem.
Opracowano na podstawie informacji firmy Coca-Cola