DS Smith Brytyjską Firmą Opakowaniową Roku
13 Nov 2018 12:04

Przedsiębiorstwo DS Smith zostało nagrodzone tytułem Brytyjskiej Firmy Opakowaniowej Roku w konkursie UK Packaging Awards, w którym wybierane są najlepsze przedsiębiorstwa, osobowości oraz innowacje w zakresie wzornictwa opakowań. Wyboru dokonuje zespół uznanych ekspertów, w skład którego wchodzą liderzy biznesu, projektanci, technolodzy oraz konsultanci z branży opakowaniowej; biorą oni pod uwagę wyniki finansowe firmy, jej strategię przyszłego rozwoju oraz zaangażowanie w działalność branżową na terenie Wielkiej Brytanii.

DS Smith został wybrany „bezwarunkowym zwycięzcą” w swej kategorii jako firma zajmująca czołowe miejsce w rozwoju opakowań, zaangażowana w inwestycje w najnowocześniejsze technologie oraz notująca doskonałe wyniki finansowe. Jurorzy docenili również jej wzrost na rynku handlu internetowego i przeznaczone dla niego innowacje w rodzaju technologii Made2Fit oraz DISCS (akronim od angielskich słów Drop, Impact, Shock, Crush, Shake), których zadaniem jest zapewnianie oszczędności przestrzeni oraz ochrona zawartości przed uszkodzeniami w łańcuchu dostaw.

Jeden z jurorów głosujących na zwycięzcę tak uzasadnił swój wybór: „DS Smith zaprezentował doskonałe wyniki finansowe oraz imponującą strategię. Byliśmy pod szczególnym wrażeniem poświęcenia, z jakim przedsiębiorstwo inwestuje w najnowsze technologie, a także jego możliwości w sektorze e-handlu.”

Sukces swej firmy skomentował również jej dyrektor zarządzający Chris Murray: „Jesteśmy bardzo dumni ze zdobycia nagrody i dowodów uznania branży dla całego naszego fantastycznego zespołu działającego w Wielkiej Brytanii, który każdego dnia dokonuje niezwykłych rzeczy z myślą o swych klientach. Ostatnie 12 miesięcy stanowiło wyzwanie dla sektora opakowaniowego z wielu różnych powodów, jednak sprostaliśmy czoła wyzwaniu, staliśmy się rynkowymi liderami i jesteśmy przygotowani na wielką przyszłość.”

„Chcielibyśmy bardzo podziękować wszystkim naszym wspaniałym klientom i partnerom, z którymi pracujemy każdego dnia nad tworzeniem zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych wykorzystywanych na całym świecie. 12 miesięcy temu postawiliśmy przed sobą kilka podstawowych celów: zarządzania i redukcji ryzyka w naszym biznesie; poprawy poziomu obsługi klienta do nieosiągalnego dotychczas poziomu; a także budowy strategicznego partnerstwa z naszymi odbiorcami. Myślę, że ta nagroda odzwierciedla sukces, jaki osiągnęliśmy w realizacji wszystkich trzech wyzwań.”

Na podstawie informacji DS Smith opracował TK