Kierując się wspólnotą potrzeb w zakresie innowacyjnych rozwiązań służących do skutecznego dostarczania produktów konsumentom w stale zmieniającym się świecie, firmy DS Smith i Zalando przypieczętowały swoje partnerstwo umową, w której rezultacie DS Smith stanie się głównym dostawcą dla jednej z wiodących europejskich platform handlu internetowego.
Podczas ścisłej współpracy w ramach Dni Innowacji, warsztatów Pack Right i warsztatów testowych, Zalando opracowało pięcioletni plan innowacji dotyczący rozwiązań opakowaniowych, zaprojektowany w celu optymalizacji i zmniejszenia ilości odpadów w opakowaniach trafiających do Zalando i firmowych klientów z sektora e-handlu.
David Fischer, szef Logistyki Zrównoważonego Rozwoju i Innowacji Opakowaniowych w Zalando, wyjaśnia: DS Smith dowiódł swojej niezawodności i ogromnego potencjału innowacyjności jako partner Zalando. Zarówno handlowa, jak i techniczna obsługa kluczowych klientów podnosi poprzeczkę dla naszych dostawców opakowań.
W oparciu o nową współpracę firmy zamierzają osiągnąć ambitny cel uczynienia Zalando liderem w zakresie ponownego wykorzystania i wydajności opakowań na światowym poziomie, oraz odgrywania kluczowej roli w przejściu na gospodarkę o obiegu zamkniętym.
Opracowano na podstawie informacji firmy DS Smith