Firma Esko wypuściła na rynek oprogramowanie o nazwie Mox – nowe, działające w chmurze narzędzie, które ma pomagać rozwijającym się markom i małym firmom w dostarczaniu wysokiej jakości produktów na rynek.
Mox został opracowany specjalnie po to, aby pomóc małym i średnim markom konsumenckim w sprostaniu wyzwaniom współczesnego rynku omnichannel, podnoszeniu wydajności pracy i dostarczaniu na czas opakowań i treści marketingowych zgodnie z etosem „right-first-time” (raz a dobrze).
Połączenie zarządzania projektami z cyfrowym proofingiem i zarządzaniem zasobami cyfrowymi (DAM) w jednym prostym rozwiązaniu umożliwia małym zespołom i rozwijającym się firmom zwiększenie szybkości i uproszczenie procesów dotarcia na rynek - wyjaśnił Adrian Fernandez, dyrektor generalny Mox. To gwałtownie skraca czas zatwierdzania atrakcyjnych opakowań produktów i treści, umożliwiając zespołom opracowanie i dostarczenie grafiki i kontentu w celu szybkiego, skutecznego i zgodnego ze wszystkimi wymogami regulacji wprowadzenia na rynek nowych SKU.
Fernandez dodał, że Mox to produkt autorstwa inżynierów Esko. W przypadku Mox wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie Esko w pracy z najlepszymi firmami z branży produktów konsumenckich i ich ekosystemami - powiedział. Byliśmy w stanie zastosować je przy opracowaniu nowego oprogramowania zgodnego z najlepszymi praktykami, dostosowanego do potrzeb i budżetu rozwijających się marek konsumenckich, pomagającego im w zwiększaniu wydajności, zmniejszaniu kosztów i oszczędzaniu czasu w procesie tworzenia opakowań i treści.
Mox został opracowany jako zespołowe, skalowalne narzędzie dla marketerów, kierowników ds. opakowań i projektów, twórców oraz wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy, którzy uczestniczą w tworzeniu i dystrybucji opakowań produktów i treści.
Wiele zespołów w firmach i markach wciąż polega na e-mailach z załącznikami plików, arkuszach kalkulacyjnych i wspólnych dyskach do zarządzania przepływem pracy i współpracy. W dzisiejszym środowisku omnichannel to już nie wystarczy. Łatwo jest stracić kontrolę nad zasobami cyfrowymi i pracą zespołu, zwłaszcza w przypadku zatwierdzeń, opinii i historii wersji. Jeśli ostateczna treść jest nieprawidłowa lub użyjemy niewłaściwej wersji na nieodpowiednim etapie procesu wdrażania rynkowego, reputacja marki jest zagrożona - powiedział Fernandez.
Mox pozwala na podgląd projektów i zadań w czasie rzeczywistym, usprawnia współpracę i przyspiesza tempo wprowadzania produktów na rynek. Zapewnia narzędzia niezbędne do przejęcia kontroli i skalowania marki. Dzięki Mox małe firmy i rozwijające się zespoły marek mogą teraz szybciej wejść na rynek, pokonując wyzwania związane z popytem na stale zmieniające się SKU na szybko rozwijającym się rynku omnichannel - a wszystko to przy zachowaniu spójności marki.
Jak informuje Esko, Mox łączy wewnętrznych i zewnętrznych współpracowników z odpowiednimi informacjami, które pozwalają na tworzenie i przeglądanie treści przed wprowadzeniem produktu na rynek. Zapewnia dostęp do informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym, umożliwia wprowadzanie poprawek i uzyskanie akceptacji przed dystrybucją treści dzięki automatycznym powiadomieniom. Pozwala konfigurować i tworzyć standardowe szablony, zapewnia pełne zrozumienie procesu tworzenia treści, z uwzględnieniem czasu, sposobu i podmiotów zatwierdzających.
Dzięki oprogramowaniu możliwe jest podglądanie proofów w dużym powiększeniu, porównywanie grafik, kontrola rodzajów i gęstości farb oraz czcionek używanych w większości popularnych formatów plików. Umożliwia ono zarządzanie zasobami cyfrowymi poprzez oznaczanie i organizowanie treści, wykorzystując metadane i 100 GB pamięci masowej przypadającej na użytkownika. Pozwala kontrolować, kto ma dostęp do projektów i zasobów oraz szybkie dzielenie się nimi z uczestnikami z zewnątrz.
Opracowano na podstawie informacji firmy Esko