FACHPACK, europejskie targi pakowania, technologii i procesów, odbędą się zgodnie z ustalonym harmonogramem w dniach od 28 do 30 września 2021 roku: albo w formie stacjonarnej (na terenie Centrum Wystawowego w Norymberdze) uzupełnionej o możliwość uczestnictwa za pośrednictwem Internetu, albo jako w pełni wirtualna impreza branżowa. Z myślą o elastycznej i szybkiej reakcji na sytuację związaną z pandemią opracowaliśmy dwutorową koncepcję wydarzenia, która pozwoli nam i naszym klientom niezawodne zaplanować udział w FACHPACK 2021 – wyjaśnia Heike Slotta, dyrektor wykonawcza NürnbergMesse.
Dwutorowa koncepcja targów zakłada dwie możliwe ścieżki działań: pierwsza z nich przybiera formę fizycznego wydarzenia obywającego się w Norymberdze przy zachowaniu wszelkich niezbędnych zasad higieny i bezpieczeństwa i uzupełnionego o możliwość cyfrowego uczestnictwa dla tych gości, którzy nie mogą przyjechać do Niemiec z powodu obostrzeń. Jeśli ze względu na rozwój pandemii organizacja targów w NürnbergMesse okaże się wykluczona, organizatorzy wkroczą na drugą ścieżkę: imprezy odbywającej się wyłącznie w sieci, z wieloma atrakcjami dla uczestników. Oznacza to, że jesteśmy przygotowani na wszystkie ewentualności i możemy zagwarantować, że pod koniec września społeczność opakowaniowa weźmie udział w długo wyczekiwanym spotkaniu – kontynuuje Heike Slotta (na zdjęciu z lewej).
Przygotowania do targów w toku
Prace przy organizacji targów są mocno zaawansowane. Zespół FACHPACK przygotowuje się aktualnie do przeprowadzenia konwencjonalnej imprezy w Norymberdze z fizycznym udziałem gości, co oznacza konieczność rozmieszczenia 860 firm – taka liczba zarejestrowała się do dzisiaj – w halach wystawowych, przygotowania interesującego programu dodatkowych wydarzeń oraz opracowania wszechstronnego planu utrzymania higieny, która zagwarantuje bezpieczeństwo wystawcom i uczestnikom wydarzenia.
Nowe cyfrowe atrakcje na platformie myFACHPACK
Równolegle trwają prace nad platformą cyfrową o nazwie myFACHPACK, która ma zaoferować uczestnikom targów dodatkowe korzyści, takie jak możliwość kojarzenia i nawiązywania kontaktów między sprzedawcami i klientami jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia. Spersonalizowane propozycje kontaktów powstają w oparciu o dane z wyszukiwarek lub deklarowane osobiste zainteresowania uczestników. Dodatkową atrakcją będzie dostęp do bogatego programu prezentacji produktów na żywo w Internecie. W trakcie wszystkich dni FACHPACK 2021 na trzech forach: PACKBOX, TECHBOX oraz INNOVATIONBOX będą odbywać się prelekcje, prezentacje i dyskusje panelowe, które będzie można obejrzeć również po zakończeniu targów. Informacje o produktach i firmach prezentowane na fizycznych stoiskach wystawienniczych zostaną uzupełnione o materiały cyfrowe na platformie myFACHPACK. Profile wystawców zostaną wzbogacone o nowe funkcje, takie jak filmy wideo, czaty, wirtualne pokoje spotkań, rozmowy czy prezentacje. W ten sposób korzyści oferowane przez imprezę odbywającą się w fizycznym środowisku zostaną rozszerzone za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi cyfrowych.
Jakieś pytania?
Dodatkowe informacje dotyczące dwuścieżkowej koncepcji FACHPACK 2021 i platformy cyfrowej można znaleźć na stronie FACHPACK.de. Organizatorzy zapowiadają serię webinariów, w trakcie których będą regularnie informować wystawców i inne zainteresowane strony o postępie przygotowań i dalszych działaniach. Najbliższe odbędą się 25 marca, 15 kwietnia i 4 maja 2021 r. Rejestracja odbywa się na stronie targów FACHPACK.
Opracowano na podstawie informacji organizatorów FACHPACK