GM planuje prezentację innowacji na Labelexpo Americas 2024
14 Aug 2024 08:02

Firma GM, specjalizująca się w wykańczaniu etykiet, potwierdziła swój udział w nadchodzących targach Labelexpo Americas 2024, które odbędą się w dniach 10-12 września. Stoisko firmy na targach w Chicago będzie pełne precyzyjnie zaprojektowanych maszyn do przetwarzania zaprojektowanych cyfrowo etykiet w celu dodania im maksymalnej wartości. W trakcie codziennych pokazów na żywo zademonstrowane zostaną najnowsze osiągnięcia we wszystkich aspektach przetwarzania etykiet, od zdobienia, lakierowania, powlekania, złamywania i cięcia laserowego po cięcie wzdłużne i przewijanie.

Centralnym punktem prezentacji innowacji GM będzie linia wykańczająca DC350Flex+ Premium z szybkim złamywaniem. Odwiedzający będą mogli również zapoznać się z kompaktowymi i ultrakompaktowymi maszynami do wykańczania etykiet GM DC350Mini i DC350Nano, a także maszyną do foliowania na gorąco HF350, urządzeniem do wykańczania laserowego LC350 i szybkobieżnym ploterem tnącym CS350.

Labelexpo pozostaje najważniejszą imprezą poświęconą innowacjom w zakresie etykiet i opakowań elastycznych, dlatego GM zawsze można znaleźć w samym centrum wydarzeń. Dzielimy się naszym doświadczeniem i wiedzą w zakresie wykańczania z przetwórcami, którzy chcą przyspieszyć możliwości – mówi Uffe Nielsen, dyrektor generalny. Edycja 2024 Americas zapowiada się jako kolejna doskonała okazja do zaprezentowania naszych najnowszych maszyn, w tym naszej flagowej linii DC350Flex+ Premium.

DC350Flex+, obiecująca transformację w zakresie wykańczania etykiet, oferuje półobrotowe lakierowanie i złamywanie z wyjątkową prędkością. Skonfigurowany z High-Speed Single Anvil (HSSA), działa z prędkością do 80 m/min (lub 130 m/min, gdy jest wyposażony w funkcje złamywania pełnoobrotowego). Jak przekazuje producent, modułowa, elastyczna konstrukcja pozwala przetwórcom na wybór spośród wielu konfiguracji, dodając takie opcje, jak cyfrowe zdobienie, cięcie laserowe, foliowanie na gorąco, a nawet integrację z technologiami innych firm. W przypadku klientów o wyspecjalizowanych wymaganiach można łatwo dostosować niestandardowe opcje.

Tymczasem dla tych, którzy potrzebują mniejszych, ale równie wydajnych rozwiązań, doskonale sprawdzi się kompaktowe urządzenie do wykańczania DC350Mini lub ultrakompaktowa maszyna do wykańczania etykiet DC350Nano. Zaprojektowany z myślą o automatyzacji, napędzany serwomechanizmem DC350Mini minimalizuje ilość odpadów i maksymalizuje produktywność dzięki szeregowi funkcji, w tym integracji MIS, lakierowaniu fleksograficznemu UV, laminowaniu, foliowaniu na zimno, złamywaniu, cięciu wzdłużnemu i podwójnemu nawijaniu. DC350Nano przenosi optymalizację przestrzeni i efektywność kosztową na inny poziom. Jest to idealne rozwiązanie dla małej maszyny cyfrowej lub do pracy jako linia zapasowa, gdy nakłady są szczególnie wysokie.

Innym kompaktowym rozwiązaniem jest nowa, szersza jednostka HF350, która otwiera świat możliwości zdobienia dzięki ekonomicznym możliwościom foliowania na gorąco i wytłaczania. HF330 oferuje zrównoważoną i wydajną pracę gwarantowaną przez najnowocześniejszy system serworejestru, a integracja ultradźwiękowej technologii prowadzenia wstęgi BST dodatkowo zwiększa dokładność.

Dla tych, którzy chcą czerpać korzyści z technologii laserowej, urządzenie do wykańczania laserem LC350 jest kompaktową, ekonomiczną i w pełni cyfrową opcją. Jest to doskonały wybór dla każdej cyfrowej maszyny do druku etykiet, ponieważ eliminuje konieczność stosowania narzędzi, drastycznie skracając czas konfiguracji i umożliwiając pełną elastyczność projektowania. Zaprezentowany zostanie również wszechstronny ploter do cięcia z roli na arkusz CS350, który radzi sobie z różnymi materiałami, w tym kartonem, z niezwykle wysoką dokładnością.

Gama innowacyjnych rozwiązań GM może być dostosowana do każdego rodzaju potrzeb w zakresie wykańczania etykiet. Budujemy nawet niestandardowe maszyny, aby dokładnie dopasować się do wymagań klienta, nic nie jest wykluczone – podsumowuje Uffe Nielsen. – Z niecierpliwością czekamy na osobisty kontakt z naszymi klientami w Ameryce Północnej i nawiązanie nowych relacji partnerskich.

Opracowano na podstawie informacji firmy GM