Marka Lipton ponownie zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w zeszłym roku, część dochodu ze sprzedaży limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label w specjalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka marka Lipton przekaże na rzecz WOŚP.
W zeszłym roku po raz pierwszy marka Lipton zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku ponownie angażuje się w akcję, która ma na celu podtrzymać wysokie standardy leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz zapewnić godną opiekę medyczną seniorów.
„Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy są markami pełnymi optymizmu. Doceniamy wielką społeczną siłę, morze optymizmu i ogromną chęć pomaganiu drugiemu człowiekowi, jaka tkwi w działaniach Jurka Owsiaka i jego Orkiestry. Zeszłoroczny sukces naszej wspólnej akcji sprawił, że i w tym roku pragniemy wraz ze wszystkimi miłośnikami herbaty w Polsce zagrać razem z WOŚP” - mówi Andrzej Sobolczyk, Brand Manager marki Lipton
W niemal każdym sklepie w Polsce od początku grudnia można kupić limitowaną edycję herbaty Lipton Yellow Label, która szczególnie upodobali sobie Polacy. Na paczkach widnieją kolorowe motywy, przypominające witrażyki oraz logo WOŚP. Kartonik herbaty z limitowanej serii Yellow Label zaprojektował Jurek Owsiak. Produkty Lipton Yellow Label dostępne są w opakowaniach: 50, 75, i 100 torebek. Część dochodu ze sprzedaży herbat zostanie przekazana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Źródło: Lipton