Etykiety.pl Etigraf wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations, zatytułowaną: „Co mówi Twoje opakowanie? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami”. Konferencja ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek.
Poprzez udział w konferencji, uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie:
- analizy i oceny potrzeb konsumenckich,
- analizy i oceny trendów rynkowych,
- budowania silnych marek,
- budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,
- konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.
Konferencja odbędzie się 4 kwietnia 2017 r (wtorek) w godz. 10-17 w sali konferencyjnej C hali EXPO XXI, w trakcie targów Packaging Innovations.
Rejestracja i sprzedaż biletów odbywa się poprzez strony internetowe: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl (https://www.bilety24.pl/inne/co-mowi-twoje-opakowanie-nowe-wyzwania-komunikacyjne-i-rynkowe-dla-opakowan-29751?id=147232). Przedsprzedaż biletów w cenach promocyjnych zostanie zakończona w dniu 3 marca 2017.
Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.
Konferencja jest skierowana do:
- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- Brand Managerów,
- Product Managerów,
- pracowników działów marketingu różnego szczebla,
- szefów sprzedaży i zakupów.
Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.
Harmonogram konferencji Label Innovations:
10:00 – 10:58: rejestracja i kawa na otwarcie
10:58 – 11:00: otwarcie
11:00 – 11:45: Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki - dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
11:45 – 12:15: Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? - Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe
12:15 – 13:00: Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
13:00 – 13:40: przerwa obiadowa
13:40 – 14:10: Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
14:10 -14:35: Zmiana wizerunku poprzez etykietę - analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:35 – 14:55: przerwa kawowa
14:55 – 15:15: Silna marka - czyli jaka? - Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf
15:15 – 16:00: Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak - Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA
16:00 – 16:45: Storytelling w budowaniu wartościowej marki - Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego
16:45 – 17:00: Zamknięcie konferencji - Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf
Patronami medialnymi konferencji są Inicjatywa Firm Rodzinnych, OOH Magazine, portal Opakowanie.pl, Bilety24.pl.
Źródło: Etykiety.pl Etigraf