Nestle sprzedaje lody Cortina w nowych opakowaniach
27 maj 2014 09:52

Koncern Nestle wspiera sprzedaż lodów Cortina w nowej odsłonie i nowych opakowaniach. Należąca do Nestlé Schöller marka Cortina prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały".
"Celem naszej kampanii jest zaprezentowanie marki Cortina w nowej odsłonie. Trzy doskonale znane smaki Cortina classic, Cortina toffi, Cortina tiramisu dostępne są w nowych opakowaniach z nowoczesną grafiką nawiązującą do trzech ważnych sfer życia kobiet: miłości - Love, spokoju - Peace oraz muzyki i żywiołu - Rock&Roll" - mówi Agnieszka Cisło, Group Product Manager w Dziale Lodów, Nestlé Polska.
Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja. Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej.
Źródło: portal dlahandlu.pl

Info o cookies. Na zarządzanych przez nas stronach wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) czytaj więcej o cookies akceptujesz?